Teachers’ Use of Evidence-Based Practices for Teaching Social Skills to Students with Autism Spectrum Disorder [Application and Obstacles] استخدام المعلمات للممارسات المبنية على الأدلة لتدريس المهارات الاجتماعية للتلاميذ ذوي اضطراب طيف التوحد [التطبيق والمعوقات]
Alotaibi, B. (2023). Teachers’ Use of Evidence-Based Practices for Teaching Social Skills to Students with Autism Spectrum Disorder [Application and Obstacles] استخدام المعلمات للممارسات المبنية على الأدلة لتدريس المهارات الاجتماعية للتلاميذ ذوي اضطراب طيف التوحد [التطبيق والمعوقات]. EKB Journal Management System, 16(58.1), 1-32. doi: 10.21608/sero.2023.326446
Basmah Maher B Alotaibi. "Teachers’ Use of Evidence-Based Practices for Teaching Social Skills to Students with Autism Spectrum Disorder [Application and Obstacles] استخدام المعلمات للممارسات المبنية على الأدلة لتدريس المهارات الاجتماعية للتلاميذ ذوي اضطراب طيف التوحد [التطبيق والمعوقات]". EKB Journal Management System, 16, 58.1, 2023, 1-32. doi: 10.21608/sero.2023.326446
Alotaibi, B. (2023). 'Teachers’ Use of Evidence-Based Practices for Teaching Social Skills to Students with Autism Spectrum Disorder [Application and Obstacles] استخدام المعلمات للممارسات المبنية على الأدلة لتدريس المهارات الاجتماعية للتلاميذ ذوي اضطراب طيف التوحد [التطبيق والمعوقات]', EKB Journal Management System, 16(58.1), pp. 1-32. doi: 10.21608/sero.2023.326446
Alotaibi, B. Teachers’ Use of Evidence-Based Practices for Teaching Social Skills to Students with Autism Spectrum Disorder [Application and Obstacles] استخدام المعلمات للممارسات المبنية على الأدلة لتدريس المهارات الاجتماعية للتلاميذ ذوي اضطراب طيف التوحد [التطبيق والمعوقات]. EKB Journal Management System, 2023; 16(58.1): 1-32. doi: 10.21608/sero.2023.326446