فاعلية نموذج الاستقصاء الشبکي القائم على النظرية التواصلية لتدريس المستحدثات الفيزيائية في اکتساب المفاهيم الفيزيائية لدى معلمي العلوم قبل الخدمة. Effectiveness of the Network Inquiry Model based on the Connectivism Theory in Teaching Physics Innovations on the Acquisition of the Physical Innovated Concepts by Pre-service Science Teachers
علي, ., ســـــــــــــــــــــلام, ., محمد, . (2019). فاعلية نموذج الاستقصاء الشبکي القائم على النظرية التواصلية لتدريس المستحدثات الفيزيائية في اکتساب المفاهيم الفيزيائية لدى معلمي العلوم قبل الخدمة. Effectiveness of the Network Inquiry Model based on the Connectivism Theory in Teaching Physics Innovations on the Acquisition of the Physical Innovated Concepts by Pre-service Science Teachers. EKB Journal Management System, 105(105), 99-138. doi: 10.21608/saep.2019.32925
خليفة حسب النبي عبد الفتاح علي; ســـــــلام سيــــــد أحمد ســـــــــــــــــــــلام; ناهد عبد الراضي نوبي محمد. "فاعلية نموذج الاستقصاء الشبکي القائم على النظرية التواصلية لتدريس المستحدثات الفيزيائية في اکتساب المفاهيم الفيزيائية لدى معلمي العلوم قبل الخدمة. Effectiveness of the Network Inquiry Model based on the Connectivism Theory in Teaching Physics Innovations on the Acquisition of the Physical Innovated Concepts by Pre-service Science Teachers". EKB Journal Management System, 105, 105, 2019, 99-138. doi: 10.21608/saep.2019.32925
علي, ., ســـــــــــــــــــــلام, ., محمد, . (2019). 'فاعلية نموذج الاستقصاء الشبکي القائم على النظرية التواصلية لتدريس المستحدثات الفيزيائية في اکتساب المفاهيم الفيزيائية لدى معلمي العلوم قبل الخدمة. Effectiveness of the Network Inquiry Model based on the Connectivism Theory in Teaching Physics Innovations on the Acquisition of the Physical Innovated Concepts by Pre-service Science Teachers', EKB Journal Management System, 105(105), pp. 99-138. doi: 10.21608/saep.2019.32925
علي, ., ســـــــــــــــــــــلام, ., محمد, . فاعلية نموذج الاستقصاء الشبکي القائم على النظرية التواصلية لتدريس المستحدثات الفيزيائية في اکتساب المفاهيم الفيزيائية لدى معلمي العلوم قبل الخدمة. Effectiveness of the Network Inquiry Model based on the Connectivism Theory in Teaching Physics Innovations on the Acquisition of the Physical Innovated Concepts by Pre-service Science Teachers. EKB Journal Management System, 2019; 105(105): 99-138. doi: 10.21608/saep.2019.32925