معايير تصميم المحاضرة الإلكترونية القائمة على نمط الأسئلة السابرة (التركيزية /التوضيحية) لتحقيق عمق التعلم وخفض التشتت لدى طلاب المعاهد العليا للعلوم الإدارية Criteria for designing the electronic lecture based on the style of probing questions (focus/clarification) to achieve depth of learning and reduce distraction for students of the Higher Institutes of Ad
عبد الرحيم, ., الجزار, ., احمد, . (2023). معايير تصميم المحاضرة الإلكترونية القائمة على نمط الأسئلة السابرة (التركيزية /التوضيحية) لتحقيق عمق التعلم وخفض التشتت لدى طلاب المعاهد العليا للعلوم الإدارية Criteria for designing the electronic lecture based on the style of probing questions (focus/clarification) to achieve depth of learning and reduce distraction for students of the Higher Institutes of Ad. EKB Journal Management System, 13(23), 134-162. doi: 10.21608/ijcte.2023.332228
محمد عبد الرحيم; منى الجزار; نهي احمد. "معايير تصميم المحاضرة الإلكترونية القائمة على نمط الأسئلة السابرة (التركيزية /التوضيحية) لتحقيق عمق التعلم وخفض التشتت لدى طلاب المعاهد العليا للعلوم الإدارية Criteria for designing the electronic lecture based on the style of probing questions (focus/clarification) to achieve depth of learning and reduce distraction for students of the Higher Institutes of Ad". EKB Journal Management System, 13, 23, 2023, 134-162. doi: 10.21608/ijcte.2023.332228
عبد الرحيم, ., الجزار, ., احمد, . (2023). 'معايير تصميم المحاضرة الإلكترونية القائمة على نمط الأسئلة السابرة (التركيزية /التوضيحية) لتحقيق عمق التعلم وخفض التشتت لدى طلاب المعاهد العليا للعلوم الإدارية Criteria for designing the electronic lecture based on the style of probing questions (focus/clarification) to achieve depth of learning and reduce distraction for students of the Higher Institutes of Ad', EKB Journal Management System, 13(23), pp. 134-162. doi: 10.21608/ijcte.2023.332228
عبد الرحيم, ., الجزار, ., احمد, . معايير تصميم المحاضرة الإلكترونية القائمة على نمط الأسئلة السابرة (التركيزية /التوضيحية) لتحقيق عمق التعلم وخفض التشتت لدى طلاب المعاهد العليا للعلوم الإدارية Criteria for designing the electronic lecture based on the style of probing questions (focus/clarification) to achieve depth of learning and reduce distraction for students of the Higher Institutes of Ad. EKB Journal Management System, 2023; 13(23): 134-162. doi: 10.21608/ijcte.2023.332228