بيئة تعلم إلكترونية قائمة على الإيماءات وأنماط التحكم فيها وأثرها في تنمية الانتباه لدى تلاميذ المرحلة الإبتدائية An E-learning Environment based on Gestures and their Control Styles, and their Effect on developing Attention for Primary School Students
عبد السلام, ., عزمي, ., صالح, ., عبد العليم, . (2023). بيئة تعلم إلكترونية قائمة على الإيماءات وأنماط التحكم فيها وأثرها في تنمية الانتباه لدى تلاميذ المرحلة الإبتدائية An E-learning Environment based on Gestures and their Control Styles, and their Effect on developing Attention for Primary School Students. EKB Journal Management System, 29(7.2), 474-502. doi: 10.21608/jsu.2023.341718
إسراء عبد العظيم عبد السلام; نبيل جاد عزمي; إيمان صلاح الدين صالح; رجاء على عبد العليم. "بيئة تعلم إلكترونية قائمة على الإيماءات وأنماط التحكم فيها وأثرها في تنمية الانتباه لدى تلاميذ المرحلة الإبتدائية An E-learning Environment based on Gestures and their Control Styles, and their Effect on developing Attention for Primary School Students". EKB Journal Management System, 29, 7.2, 2023, 474-502. doi: 10.21608/jsu.2023.341718
عبد السلام, ., عزمي, ., صالح, ., عبد العليم, . (2023). 'بيئة تعلم إلكترونية قائمة على الإيماءات وأنماط التحكم فيها وأثرها في تنمية الانتباه لدى تلاميذ المرحلة الإبتدائية An E-learning Environment based on Gestures and their Control Styles, and their Effect on developing Attention for Primary School Students', EKB Journal Management System, 29(7.2), pp. 474-502. doi: 10.21608/jsu.2023.341718
عبد السلام, ., عزمي, ., صالح, ., عبد العليم, . بيئة تعلم إلكترونية قائمة على الإيماءات وأنماط التحكم فيها وأثرها في تنمية الانتباه لدى تلاميذ المرحلة الإبتدائية An E-learning Environment based on Gestures and their Control Styles, and their Effect on developing Attention for Primary School Students. EKB Journal Management System, 2023; 29(7.2): 474-502. doi: 10.21608/jsu.2023.341718