نمط عرض المحتوى بالكتب المعززة التكيفية القائم على الخبرات السابقة وأثره فى تنمية التحصيل لدى تلاميذ المرحلة الإبتدائية.The pattern of content presentation in adaptive reinforcement books based on previous experiences and its impact on developing achievement of primary school students
صوفى, ., شوقى, ., الوتيدى, . (2024). نمط عرض المحتوى بالكتب المعززة التكيفية القائم على الخبرات السابقة وأثره فى تنمية التحصيل لدى تلاميذ المرحلة الإبتدائية.The pattern of content presentation in adaptive reinforcement books based on previous experiences and its impact on developing achievement of primary school students. EKB Journal Management System, 30(1.1), 446-493. doi: 10.21608/jsu.2024.343788
رحاب سيد صوفى; داليا أحمد شوقى; رشا عز الدين الوتيدى. "نمط عرض المحتوى بالكتب المعززة التكيفية القائم على الخبرات السابقة وأثره فى تنمية التحصيل لدى تلاميذ المرحلة الإبتدائية.The pattern of content presentation in adaptive reinforcement books based on previous experiences and its impact on developing achievement of primary school students". EKB Journal Management System, 30, 1.1, 2024, 446-493. doi: 10.21608/jsu.2024.343788
صوفى, ., شوقى, ., الوتيدى, . (2024). 'نمط عرض المحتوى بالكتب المعززة التكيفية القائم على الخبرات السابقة وأثره فى تنمية التحصيل لدى تلاميذ المرحلة الإبتدائية.The pattern of content presentation in adaptive reinforcement books based on previous experiences and its impact on developing achievement of primary school students', EKB Journal Management System, 30(1.1), pp. 446-493. doi: 10.21608/jsu.2024.343788
صوفى, ., شوقى, ., الوتيدى, . نمط عرض المحتوى بالكتب المعززة التكيفية القائم على الخبرات السابقة وأثره فى تنمية التحصيل لدى تلاميذ المرحلة الإبتدائية.The pattern of content presentation in adaptive reinforcement books based on previous experiences and its impact on developing achievement of primary school students. EKB Journal Management System, 2024; 30(1.1): 446-493. doi: 10.21608/jsu.2024.343788