برنامج مقترح لتنمية الجدارات اللازمة لدمج قضايا التغير المناخي في تعليم الرياضيات وتعلمها لدى معلمي الرياضيات بالمرحلة الابتدائية A proposed program to develop the necessary competencies for integrating climate change issues into teaching and learning mathematics among primary Stage mathematics teachers
الغنام, . (2024). برنامج مقترح لتنمية الجدارات اللازمة لدمج قضايا التغير المناخي في تعليم الرياضيات وتعلمها لدى معلمي الرياضيات بالمرحلة الابتدائية A proposed program to develop the necessary competencies for integrating climate change issues into teaching and learning mathematics among primary Stage mathematics teachers. EKB Journal Management System, 27(1), 42-175. doi: 10.21608/armin.2024.343793
سحر الغنام. "برنامج مقترح لتنمية الجدارات اللازمة لدمج قضايا التغير المناخي في تعليم الرياضيات وتعلمها لدى معلمي الرياضيات بالمرحلة الابتدائية A proposed program to develop the necessary competencies for integrating climate change issues into teaching and learning mathematics among primary Stage mathematics teachers". EKB Journal Management System, 27, 1, 2024, 42-175. doi: 10.21608/armin.2024.343793
الغنام, . (2024). 'برنامج مقترح لتنمية الجدارات اللازمة لدمج قضايا التغير المناخي في تعليم الرياضيات وتعلمها لدى معلمي الرياضيات بالمرحلة الابتدائية A proposed program to develop the necessary competencies for integrating climate change issues into teaching and learning mathematics among primary Stage mathematics teachers', EKB Journal Management System, 27(1), pp. 42-175. doi: 10.21608/armin.2024.343793
الغنام, . برنامج مقترح لتنمية الجدارات اللازمة لدمج قضايا التغير المناخي في تعليم الرياضيات وتعلمها لدى معلمي الرياضيات بالمرحلة الابتدائية A proposed program to develop the necessary competencies for integrating climate change issues into teaching and learning mathematics among primary Stage mathematics teachers. EKB Journal Management System, 2024; 27(1): 42-175. doi: 10.21608/armin.2024.343793