تعرض أولياء الأمور لمجموعات النقاش على شبكات التواصل الاجتماعى وعلاقتها بالتماس المعلومات الخاصة بقضايا التعليم الابتدائى (الحديث ) فى ضوء الاستراتيجية الاتصالية لوزارة التربية والتعليم Exposure of parents to discussion groups on social networks and their relationship to seeking information on issues of primary education (modern) in the l
بسيونى محمد كتاكت, . (2022). تعرض أولياء الأمور لمجموعات النقاش على شبكات التواصل الاجتماعى وعلاقتها بالتماس المعلومات الخاصة بقضايا التعليم الابتدائى (الحديث ) فى ضوء الاستراتيجية الاتصالية لوزارة التربية والتعليم Exposure of parents to discussion groups on social networks and their relationship to seeking information on issues of primary education (modern) in the l. EKB Journal Management System, 16(16), 1513-1572. doi: 10.21608/sjsep.2022.344044
هاله بسيونى محمد كتاكت. "تعرض أولياء الأمور لمجموعات النقاش على شبكات التواصل الاجتماعى وعلاقتها بالتماس المعلومات الخاصة بقضايا التعليم الابتدائى (الحديث ) فى ضوء الاستراتيجية الاتصالية لوزارة التربية والتعليم Exposure of parents to discussion groups on social networks and their relationship to seeking information on issues of primary education (modern) in the l". EKB Journal Management System, 16, 16, 2022, 1513-1572. doi: 10.21608/sjsep.2022.344044
بسيونى محمد كتاكت, . (2022). 'تعرض أولياء الأمور لمجموعات النقاش على شبكات التواصل الاجتماعى وعلاقتها بالتماس المعلومات الخاصة بقضايا التعليم الابتدائى (الحديث ) فى ضوء الاستراتيجية الاتصالية لوزارة التربية والتعليم Exposure of parents to discussion groups on social networks and their relationship to seeking information on issues of primary education (modern) in the l', EKB Journal Management System, 16(16), pp. 1513-1572. doi: 10.21608/sjsep.2022.344044
بسيونى محمد كتاكت, . تعرض أولياء الأمور لمجموعات النقاش على شبكات التواصل الاجتماعى وعلاقتها بالتماس المعلومات الخاصة بقضايا التعليم الابتدائى (الحديث ) فى ضوء الاستراتيجية الاتصالية لوزارة التربية والتعليم Exposure of parents to discussion groups on social networks and their relationship to seeking information on issues of primary education (modern) in the l. EKB Journal Management System, 2022; 16(16): 1513-1572. doi: 10.21608/sjsep.2022.344044