فعالية برنامج تدريبي للطالبة المعلمة لتصميم مسرحية رقمية لتنمية الوعي الذاتى بالجوائح المستجدة فى ضوء رؤية مصر 2030 لدى طفل الروضة The effectiveness of a training program for design a digital play by the student teacher to develop self-awareness of pandemics among kindergarten in light of Egypt's Vision 2030
عبد الرازق, . (2022). فعالية برنامج تدريبي للطالبة المعلمة لتصميم مسرحية رقمية لتنمية الوعي الذاتى بالجوائح المستجدة فى ضوء رؤية مصر 2030 لدى طفل الروضة The effectiveness of a training program for design a digital play by the student teacher to develop self-awareness of pandemics among kindergarten in light of Egypt's Vision 2030. EKB Journal Management System, 8(4), 850-972. doi: 10.21608/maml.2022.344350
فايزة أحمد عبد الرازق. "فعالية برنامج تدريبي للطالبة المعلمة لتصميم مسرحية رقمية لتنمية الوعي الذاتى بالجوائح المستجدة فى ضوء رؤية مصر 2030 لدى طفل الروضة The effectiveness of a training program for design a digital play by the student teacher to develop self-awareness of pandemics among kindergarten in light of Egypt's Vision 2030". EKB Journal Management System, 8, 4, 2022, 850-972. doi: 10.21608/maml.2022.344350
عبد الرازق, . (2022). 'فعالية برنامج تدريبي للطالبة المعلمة لتصميم مسرحية رقمية لتنمية الوعي الذاتى بالجوائح المستجدة فى ضوء رؤية مصر 2030 لدى طفل الروضة The effectiveness of a training program for design a digital play by the student teacher to develop self-awareness of pandemics among kindergarten in light of Egypt's Vision 2030', EKB Journal Management System, 8(4), pp. 850-972. doi: 10.21608/maml.2022.344350
عبد الرازق, . فعالية برنامج تدريبي للطالبة المعلمة لتصميم مسرحية رقمية لتنمية الوعي الذاتى بالجوائح المستجدة فى ضوء رؤية مصر 2030 لدى طفل الروضة The effectiveness of a training program for design a digital play by the student teacher to develop self-awareness of pandemics among kindergarten in light of Egypt's Vision 2030. EKB Journal Management System, 2022; 8(4): 850-972. doi: 10.21608/maml.2022.344350