تصور مقترح لتعزيز التعليم الريادي كميزة تنافسية مستدامة بكليات التربية للطفولة المبكرة في ضوء متطلبات الجامعة الريادية ومعايير الاعتماد A Suggested Proposal for Enhancing Entrepreneurial Education as a Sustainable Competitive Advantage in the College of Education for Early Childhood in Light of the Requirements of the Entrepreneurial University and Accreditation Standards
أحمد, . (2024). تصور مقترح لتعزيز التعليم الريادي كميزة تنافسية مستدامة بكليات التربية للطفولة المبكرة في ضوء متطلبات الجامعة الريادية ومعايير الاعتماد A Suggested Proposal for Enhancing Entrepreneurial Education as a Sustainable Competitive Advantage in the College of Education for Early Childhood in Light of the Requirements of the Entrepreneurial University and Accreditation Standards. EKB Journal Management System, 31(2), 522-647. doi: 10.21608/jfkgp.2024.366988
صفاء طلب محمد أحمد. "تصور مقترح لتعزيز التعليم الريادي كميزة تنافسية مستدامة بكليات التربية للطفولة المبكرة في ضوء متطلبات الجامعة الريادية ومعايير الاعتماد A Suggested Proposal for Enhancing Entrepreneurial Education as a Sustainable Competitive Advantage in the College of Education for Early Childhood in Light of the Requirements of the Entrepreneurial University and Accreditation Standards". EKB Journal Management System, 31, 2, 2024, 522-647. doi: 10.21608/jfkgp.2024.366988
أحمد, . (2024). 'تصور مقترح لتعزيز التعليم الريادي كميزة تنافسية مستدامة بكليات التربية للطفولة المبكرة في ضوء متطلبات الجامعة الريادية ومعايير الاعتماد A Suggested Proposal for Enhancing Entrepreneurial Education as a Sustainable Competitive Advantage in the College of Education for Early Childhood in Light of the Requirements of the Entrepreneurial University and Accreditation Standards', EKB Journal Management System, 31(2), pp. 522-647. doi: 10.21608/jfkgp.2024.366988
أحمد, . تصور مقترح لتعزيز التعليم الريادي كميزة تنافسية مستدامة بكليات التربية للطفولة المبكرة في ضوء متطلبات الجامعة الريادية ومعايير الاعتماد A Suggested Proposal for Enhancing Entrepreneurial Education as a Sustainable Competitive Advantage in the College of Education for Early Childhood in Light of the Requirements of the Entrepreneurial University and Accreditation Standards. EKB Journal Management System, 2024; 31(2): 522-647. doi: 10.21608/jfkgp.2024.366988