أثر اختلاف نمطي الإنفوجرافيک التعليمي (الفردي/ التعاوني) من خلال الويکي(Wiki) في تنمية مهارات التعلم التشارکي والتفکير التحليلي لدى طلاب کلية التعليم الصناعي The Effect of Different Types of Educational Infographic (Individual / Collaborative) through Wiki in Developing Participatory Learning Skills and Analytical Thinking in the Students of Industrial Education Faculty
أحمد, . (2018). أثر اختلاف نمطي الإنفوجرافيک التعليمي (الفردي/ التعاوني) من خلال الويکي(Wiki) في تنمية مهارات التعلم التشارکي والتفکير التحليلي لدى طلاب کلية التعليم الصناعي The Effect of Different Types of Educational Infographic (Individual / Collaborative) through Wiki in Developing Participatory Learning Skills and Analytical Thinking in the Students of Industrial Education Faculty. EKB Journal Management System, 37(180 جزء1), 251-301. doi: 10.21608/jsrep.2018.39177
إيمان أحمد عبدالله أحمد. "أثر اختلاف نمطي الإنفوجرافيک التعليمي (الفردي/ التعاوني) من خلال الويکي(Wiki) في تنمية مهارات التعلم التشارکي والتفکير التحليلي لدى طلاب کلية التعليم الصناعي The Effect of Different Types of Educational Infographic (Individual / Collaborative) through Wiki in Developing Participatory Learning Skills and Analytical Thinking in the Students of Industrial Education Faculty". EKB Journal Management System, 37, 180 جزء1, 2018, 251-301. doi: 10.21608/jsrep.2018.39177
أحمد, . (2018). 'أثر اختلاف نمطي الإنفوجرافيک التعليمي (الفردي/ التعاوني) من خلال الويکي(Wiki) في تنمية مهارات التعلم التشارکي والتفکير التحليلي لدى طلاب کلية التعليم الصناعي The Effect of Different Types of Educational Infographic (Individual / Collaborative) through Wiki in Developing Participatory Learning Skills and Analytical Thinking in the Students of Industrial Education Faculty', EKB Journal Management System, 37(180 جزء1), pp. 251-301. doi: 10.21608/jsrep.2018.39177
أحمد, . أثر اختلاف نمطي الإنفوجرافيک التعليمي (الفردي/ التعاوني) من خلال الويکي(Wiki) في تنمية مهارات التعلم التشارکي والتفکير التحليلي لدى طلاب کلية التعليم الصناعي The Effect of Different Types of Educational Infographic (Individual / Collaborative) through Wiki in Developing Participatory Learning Skills and Analytical Thinking in the Students of Industrial Education Faculty. EKB Journal Management System, 2018; 37(180 جزء1): 251-301. doi: 10.21608/jsrep.2018.39177