المعـوقـات التـي تـؤثـر علـى تطبيـق بـرنـامـج التعليـم الشامـل مـن وجهــة نظــر معلمـي التعليـم العـــام Barriers to the Implementation of Inclusive Education for Students with Disabilities: Perspectives of General Education Teachers
الخطيب, . (2025). المعـوقـات التـي تـؤثـر علـى تطبيـق بـرنـامـج التعليـم الشامـل مـن وجهــة نظــر معلمـي التعليـم العـــام Barriers to the Implementation of Inclusive Education for Students with Disabilities: Perspectives of General Education Teachers. EKB Journal Management System, 22(71.1), 1-39. doi: 10.21608/sero.2025.442379
نوره الخطيب. "المعـوقـات التـي تـؤثـر علـى تطبيـق بـرنـامـج التعليـم الشامـل مـن وجهــة نظــر معلمـي التعليـم العـــام Barriers to the Implementation of Inclusive Education for Students with Disabilities: Perspectives of General Education Teachers". EKB Journal Management System, 22, 71.1, 2025, 1-39. doi: 10.21608/sero.2025.442379
الخطيب, . (2025). 'المعـوقـات التـي تـؤثـر علـى تطبيـق بـرنـامـج التعليـم الشامـل مـن وجهــة نظــر معلمـي التعليـم العـــام Barriers to the Implementation of Inclusive Education for Students with Disabilities: Perspectives of General Education Teachers', EKB Journal Management System, 22(71.1), pp. 1-39. doi: 10.21608/sero.2025.442379
الخطيب, . المعـوقـات التـي تـؤثـر علـى تطبيـق بـرنـامـج التعليـم الشامـل مـن وجهــة نظــر معلمـي التعليـم العـــام Barriers to the Implementation of Inclusive Education for Students with Disabilities: Perspectives of General Education Teachers. EKB Journal Management System, 2025; 22(71.1): 1-39. doi: 10.21608/sero.2025.442379