تصوُّرات معلمي ومعلمات صعوبات التَّعَلُّم في المرحلة الابتدائية لنمــوذج الاستجــابــة للتــــدخّــــُل: دراســــة نــــوعيــــةPerceptions of Primary School Teachers of Students with Learning Disabilities of the Response to Intervention Model: a Qualitative Study
السحاري, ., الحويطي, . (2025). تصوُّرات معلمي ومعلمات صعوبات التَّعَلُّم في المرحلة الابتدائية لنمــوذج الاستجــابــة للتــــدخّــــُل: دراســــة نــــوعيــــةPerceptions of Primary School Teachers of Students with Learning Disabilities of the Response to Intervention Model: a Qualitative Study. EKB Journal Management System, 22(71.1), 189-255. doi: 10.21608/sero.2025.442386
شيماء السحاري; محمد الحويطي. "تصوُّرات معلمي ومعلمات صعوبات التَّعَلُّم في المرحلة الابتدائية لنمــوذج الاستجــابــة للتــــدخّــــُل: دراســــة نــــوعيــــةPerceptions of Primary School Teachers of Students with Learning Disabilities of the Response to Intervention Model: a Qualitative Study". EKB Journal Management System, 22, 71.1, 2025, 189-255. doi: 10.21608/sero.2025.442386
السحاري, ., الحويطي, . (2025). 'تصوُّرات معلمي ومعلمات صعوبات التَّعَلُّم في المرحلة الابتدائية لنمــوذج الاستجــابــة للتــــدخّــــُل: دراســــة نــــوعيــــةPerceptions of Primary School Teachers of Students with Learning Disabilities of the Response to Intervention Model: a Qualitative Study', EKB Journal Management System, 22(71.1), pp. 189-255. doi: 10.21608/sero.2025.442386
السحاري, ., الحويطي, . تصوُّرات معلمي ومعلمات صعوبات التَّعَلُّم في المرحلة الابتدائية لنمــوذج الاستجــابــة للتــــدخّــــُل: دراســــة نــــوعيــــةPerceptions of Primary School Teachers of Students with Learning Disabilities of the Response to Intervention Model: a Qualitative Study. EKB Journal Management System, 2025; 22(71.1): 189-255. doi: 10.21608/sero.2025.442386