تحديات برامج دمج الطلاب ذوي اضطراب طيف التوحد واستراتيجيات التغلب عليها في مدارس التعليم العام من وجهة نظر المعلمين بمــدينــة الــريــاضChallenges of Integrating Students with Autism Spectrum Disorder and Strategies to Overcome Them in Public Schools from the Perspective of Teachers in Riyadh
الفلاج, . (2025). تحديات برامج دمج الطلاب ذوي اضطراب طيف التوحد واستراتيجيات التغلب عليها في مدارس التعليم العام من وجهة نظر المعلمين بمــدينــة الــريــاضChallenges of Integrating Students with Autism Spectrum Disorder and Strategies to Overcome Them in Public Schools from the Perspective of Teachers in Riyadh. EKB Journal Management System, 22(71.1), 257-294. doi: 10.21608/sero.2025.442388
الهنوف الفلاج. "تحديات برامج دمج الطلاب ذوي اضطراب طيف التوحد واستراتيجيات التغلب عليها في مدارس التعليم العام من وجهة نظر المعلمين بمــدينــة الــريــاضChallenges of Integrating Students with Autism Spectrum Disorder and Strategies to Overcome Them in Public Schools from the Perspective of Teachers in Riyadh". EKB Journal Management System, 22, 71.1, 2025, 257-294. doi: 10.21608/sero.2025.442388
الفلاج, . (2025). 'تحديات برامج دمج الطلاب ذوي اضطراب طيف التوحد واستراتيجيات التغلب عليها في مدارس التعليم العام من وجهة نظر المعلمين بمــدينــة الــريــاضChallenges of Integrating Students with Autism Spectrum Disorder and Strategies to Overcome Them in Public Schools from the Perspective of Teachers in Riyadh', EKB Journal Management System, 22(71.1), pp. 257-294. doi: 10.21608/sero.2025.442388
الفلاج, . تحديات برامج دمج الطلاب ذوي اضطراب طيف التوحد واستراتيجيات التغلب عليها في مدارس التعليم العام من وجهة نظر المعلمين بمــدينــة الــريــاضChallenges of Integrating Students with Autism Spectrum Disorder and Strategies to Overcome Them in Public Schools from the Perspective of Teachers in Riyadh. EKB Journal Management System, 2025; 22(71.1): 257-294. doi: 10.21608/sero.2025.442388