استراتيجيات المواجهة وعلاقتها بالقلق الاجتماعي والتحصيل الدراسي لدى طلاب المرحلة الثانوية بالکويت confrontation strategies and its relationship with social anxiety and academic achievement among high school students in Kuwait.
العازمى, . (2016). استراتيجيات المواجهة وعلاقتها بالقلق الاجتماعي والتحصيل الدراسي لدى طلاب المرحلة الثانوية بالکويت confrontation strategies and its relationship with social anxiety and academic achievement among high school students in Kuwait.. EKB Journal Management System, 35(169 جزء 3), 531-574. doi: 10.21608/jsrep.2016.48765
عائشة ديحان قصاب العازمى. "استراتيجيات المواجهة وعلاقتها بالقلق الاجتماعي والتحصيل الدراسي لدى طلاب المرحلة الثانوية بالکويت confrontation strategies and its relationship with social anxiety and academic achievement among high school students in Kuwait.". EKB Journal Management System, 35, 169 جزء 3, 2016, 531-574. doi: 10.21608/jsrep.2016.48765
العازمى, . (2016). 'استراتيجيات المواجهة وعلاقتها بالقلق الاجتماعي والتحصيل الدراسي لدى طلاب المرحلة الثانوية بالکويت confrontation strategies and its relationship with social anxiety and academic achievement among high school students in Kuwait.', EKB Journal Management System, 35(169 جزء 3), pp. 531-574. doi: 10.21608/jsrep.2016.48765
العازمى, . استراتيجيات المواجهة وعلاقتها بالقلق الاجتماعي والتحصيل الدراسي لدى طلاب المرحلة الثانوية بالکويت confrontation strategies and its relationship with social anxiety and academic achievement among high school students in Kuwait.. EKB Journal Management System, 2016; 35(169 جزء 3): 531-574. doi: 10.21608/jsrep.2016.48765