" فاعلية برنامج مقترح لإکساب المعلمين المبتدئين مهارات الإدارة الإلکترونية للصف الدراسي على أدائهم التدريسي ودافعيتهم للتدريس " The Effectiveness of a Suggested Program in Acquiring the Classroom e- Management Skills for to Novice Teachers on their Performance and Motivation to Teach
السعدني, . (2017). " فاعلية برنامج مقترح لإکساب المعلمين المبتدئين مهارات الإدارة الإلکترونية للصف الدراسي على أدائهم التدريسي ودافعيتهم للتدريس " The Effectiveness of a Suggested Program in Acquiring the Classroom e- Management Skills for to Novice Teachers on their Performance and Motivation to Teach. EKB Journal Management System, 89(89), 127-207. doi: 10.21608/saep.2017.49469
محمد عبد الرحمن السعدني. "" فاعلية برنامج مقترح لإکساب المعلمين المبتدئين مهارات الإدارة الإلکترونية للصف الدراسي على أدائهم التدريسي ودافعيتهم للتدريس " The Effectiveness of a Suggested Program in Acquiring the Classroom e- Management Skills for to Novice Teachers on their Performance and Motivation to Teach". EKB Journal Management System, 89, 89, 2017, 127-207. doi: 10.21608/saep.2017.49469
السعدني, . (2017). '" فاعلية برنامج مقترح لإکساب المعلمين المبتدئين مهارات الإدارة الإلکترونية للصف الدراسي على أدائهم التدريسي ودافعيتهم للتدريس " The Effectiveness of a Suggested Program in Acquiring the Classroom e- Management Skills for to Novice Teachers on their Performance and Motivation to Teach', EKB Journal Management System, 89(89), pp. 127-207. doi: 10.21608/saep.2017.49469
السعدني, . " فاعلية برنامج مقترح لإکساب المعلمين المبتدئين مهارات الإدارة الإلکترونية للصف الدراسي على أدائهم التدريسي ودافعيتهم للتدريس " The Effectiveness of a Suggested Program in Acquiring the Classroom e- Management Skills for to Novice Teachers on their Performance and Motivation to Teach. EKB Journal Management System, 2017; 89(89): 127-207. doi: 10.21608/saep.2017.49469