" The effect of different types of interactions in social networks (Face book – Twitter) in E-learning platform on developing E-Learning and some of social communications skills " " أثر اختلاف أنماط التفاعل في شبکات التواصل الاجتماعي (فيسبوک - توتير ) في بيئات التعلم الاليکتروني على تنمية مهارات التعليم الاليکتروني وبعض مهارات التواصل الاجتماعي "
El-Omda, A. (2012). " The effect of different types of interactions in social networks (Face book – Twitter) in E-learning platform on developing E-Learning and some of social communications skills " " أثر اختلاف أنماط التفاعل في شبکات التواصل الاجتماعي (فيسبوک - توتير ) في بيئات التعلم الاليکتروني على تنمية مهارات التعليم الاليکتروني وبعض مهارات التواصل الاجتماعي ". EKB Journal Management System, 27(27), 337-369. doi: 10.21608/saep.2012.50711
Ali Ali El-Omda. "" The effect of different types of interactions in social networks (Face book – Twitter) in E-learning platform on developing E-Learning and some of social communications skills " " أثر اختلاف أنماط التفاعل في شبکات التواصل الاجتماعي (فيسبوک - توتير ) في بيئات التعلم الاليکتروني على تنمية مهارات التعليم الاليکتروني وبعض مهارات التواصل الاجتماعي "". EKB Journal Management System, 27, 27, 2012, 337-369. doi: 10.21608/saep.2012.50711
El-Omda, A. (2012). '" The effect of different types of interactions in social networks (Face book – Twitter) in E-learning platform on developing E-Learning and some of social communications skills " " أثر اختلاف أنماط التفاعل في شبکات التواصل الاجتماعي (فيسبوک - توتير ) في بيئات التعلم الاليکتروني على تنمية مهارات التعليم الاليکتروني وبعض مهارات التواصل الاجتماعي "', EKB Journal Management System, 27(27), pp. 337-369. doi: 10.21608/saep.2012.50711
El-Omda, A. " The effect of different types of interactions in social networks (Face book – Twitter) in E-learning platform on developing E-Learning and some of social communications skills " " أثر اختلاف أنماط التفاعل في شبکات التواصل الاجتماعي (فيسبوک - توتير ) في بيئات التعلم الاليکتروني على تنمية مهارات التعليم الاليکتروني وبعض مهارات التواصل الاجتماعي ". EKB Journal Management System, 2012; 27(27): 337-369. doi: 10.21608/saep.2012.50711