مستوى الشعور بالسعادة وعلاقته بمستوى الکفاءة الاجتماعية لدى الطلبة المتفوقين في مدارس الملک عبد الله الثاني للتميز في الأردن The level of happiness feeling and its relationship to the level of social competence among excellent students at the King Abdullah II of excellence schools in Jordan
أبو عميرة, ., البوريني, ., المجالي, ., المجالي, . (2015). مستوى الشعور بالسعادة وعلاقته بمستوى الکفاءة الاجتماعية لدى الطلبة المتفوقين في مدارس الملک عبد الله الثاني للتميز في الأردن The level of happiness feeling and its relationship to the level of social competence among excellent students at the King Abdullah II of excellence schools in Jordan. EKB Journal Management System, 34(165ج5), 169-203. doi: 10.21608/jsrep.2015.55827
عُريب علي أبو عميرة; إيمان سعيد البوريني; عرين عبدالقادر المجالي; حسين خازر المجالي. "مستوى الشعور بالسعادة وعلاقته بمستوى الکفاءة الاجتماعية لدى الطلبة المتفوقين في مدارس الملک عبد الله الثاني للتميز في الأردن The level of happiness feeling and its relationship to the level of social competence among excellent students at the King Abdullah II of excellence schools in Jordan". EKB Journal Management System, 34, 165ج5, 2015, 169-203. doi: 10.21608/jsrep.2015.55827
أبو عميرة, ., البوريني, ., المجالي, ., المجالي, . (2015). 'مستوى الشعور بالسعادة وعلاقته بمستوى الکفاءة الاجتماعية لدى الطلبة المتفوقين في مدارس الملک عبد الله الثاني للتميز في الأردن The level of happiness feeling and its relationship to the level of social competence among excellent students at the King Abdullah II of excellence schools in Jordan', EKB Journal Management System, 34(165ج5), pp. 169-203. doi: 10.21608/jsrep.2015.55827
أبو عميرة, ., البوريني, ., المجالي, ., المجالي, . مستوى الشعور بالسعادة وعلاقته بمستوى الکفاءة الاجتماعية لدى الطلبة المتفوقين في مدارس الملک عبد الله الثاني للتميز في الأردن The level of happiness feeling and its relationship to the level of social competence among excellent students at the King Abdullah II of excellence schools in Jordan. EKB Journal Management System, 2015; 34(165ج5): 169-203. doi: 10.21608/jsrep.2015.55827