تقييم برنامج دمج بطيئي التعلم في المرحلة الابتدائية من وجهة نظر المعلمين والاداريين في مدارس الدمج بالتعليم العام بين الواقع والمأمول بدولة الکويت. Evaluating the program of inclusion the slow primary education in the inclusion schools in general education in Kuwait from the perspective of teachers and administrators (a comparative study between reality and aspirations).
العنزي, ., العجمي, ., العنزي, . (2019). تقييم برنامج دمج بطيئي التعلم في المرحلة الابتدائية من وجهة نظر المعلمين والاداريين في مدارس الدمج بالتعليم العام بين الواقع والمأمول بدولة الکويت. Evaluating the program of inclusion the slow primary education in the inclusion schools in general education in Kuwait from the perspective of teachers and administrators (a comparative study between reality and aspirations).. EKB Journal Management System, 38(181ج3), 213-244. doi: 10.21608/jsrep.2019.67566
صالح هادي العنزي; محمد سعود العجمي; سلامه عجاج العنزي. "تقييم برنامج دمج بطيئي التعلم في المرحلة الابتدائية من وجهة نظر المعلمين والاداريين في مدارس الدمج بالتعليم العام بين الواقع والمأمول بدولة الکويت. Evaluating the program of inclusion the slow primary education in the inclusion schools in general education in Kuwait from the perspective of teachers and administrators (a comparative study between reality and aspirations).". EKB Journal Management System, 38, 181ج3, 2019, 213-244. doi: 10.21608/jsrep.2019.67566
العنزي, ., العجمي, ., العنزي, . (2019). 'تقييم برنامج دمج بطيئي التعلم في المرحلة الابتدائية من وجهة نظر المعلمين والاداريين في مدارس الدمج بالتعليم العام بين الواقع والمأمول بدولة الکويت. Evaluating the program of inclusion the slow primary education in the inclusion schools in general education in Kuwait from the perspective of teachers and administrators (a comparative study between reality and aspirations).', EKB Journal Management System, 38(181ج3), pp. 213-244. doi: 10.21608/jsrep.2019.67566
العنزي, ., العجمي, ., العنزي, . تقييم برنامج دمج بطيئي التعلم في المرحلة الابتدائية من وجهة نظر المعلمين والاداريين في مدارس الدمج بالتعليم العام بين الواقع والمأمول بدولة الکويت. Evaluating the program of inclusion the slow primary education in the inclusion schools in general education in Kuwait from the perspective of teachers and administrators (a comparative study between reality and aspirations).. EKB Journal Management System, 2019; 38(181ج3): 213-244. doi: 10.21608/jsrep.2019.67566