دور شيوخ المعاهد الأزهرية في تفعيل أهداف التنمية المستدامة من وجهة نظر أعضاء هيئة التدريس بکلية التربية بنين بالقاهرة جامعة الأزهر. The role of Al-Azhar Institutes Sheikhs in activating sustainable development goals (SDG's) From the point of view of the faculty members of the Faculty of Education Boys in Cairo Al-Azhar University
جلال, . (2019). دور شيوخ المعاهد الأزهرية في تفعيل أهداف التنمية المستدامة من وجهة نظر أعضاء هيئة التدريس بکلية التربية بنين بالقاهرة جامعة الأزهر. The role of Al-Azhar Institutes Sheikhs in activating sustainable development goals (SDG's) From the point of view of the faculty members of the Faculty of Education Boys in Cairo Al-Azhar University. EKB Journal Management System, 38(182ج3), 49-157. doi: 10.21608/jsrep.2019.70172
أبو بکر أحمد صديق جلال. "دور شيوخ المعاهد الأزهرية في تفعيل أهداف التنمية المستدامة من وجهة نظر أعضاء هيئة التدريس بکلية التربية بنين بالقاهرة جامعة الأزهر. The role of Al-Azhar Institutes Sheikhs in activating sustainable development goals (SDG's) From the point of view of the faculty members of the Faculty of Education Boys in Cairo Al-Azhar University". EKB Journal Management System, 38, 182ج3, 2019, 49-157. doi: 10.21608/jsrep.2019.70172
جلال, . (2019). 'دور شيوخ المعاهد الأزهرية في تفعيل أهداف التنمية المستدامة من وجهة نظر أعضاء هيئة التدريس بکلية التربية بنين بالقاهرة جامعة الأزهر. The role of Al-Azhar Institutes Sheikhs in activating sustainable development goals (SDG's) From the point of view of the faculty members of the Faculty of Education Boys in Cairo Al-Azhar University', EKB Journal Management System, 38(182ج3), pp. 49-157. doi: 10.21608/jsrep.2019.70172
جلال, . دور شيوخ المعاهد الأزهرية في تفعيل أهداف التنمية المستدامة من وجهة نظر أعضاء هيئة التدريس بکلية التربية بنين بالقاهرة جامعة الأزهر. The role of Al-Azhar Institutes Sheikhs in activating sustainable development goals (SDG's) From the point of view of the faculty members of the Faculty of Education Boys in Cairo Al-Azhar University. EKB Journal Management System, 2019; 38(182ج3): 49-157. doi: 10.21608/jsrep.2019.70172