مدى استعداد المدارس الثانوية وقيادتها في المملکة العربية السعودية للتحول نحو القيادة التحويلية: دراسة ميدانية من وجهة نظر المعلمين Saudi Arabian Secondary School Leaders and Subordinates’ Preparedness for Change into Transformational Leadership: an exploratory study of the teachers’ perceptions
الجهني, . (2019). مدى استعداد المدارس الثانوية وقيادتها في المملکة العربية السعودية للتحول نحو القيادة التحويلية: دراسة ميدانية من وجهة نظر المعلمين Saudi Arabian Secondary School Leaders and Subordinates’ Preparedness for Change into Transformational Leadership: an exploratory study of the teachers’ perceptions. EKB Journal Management System, 38(182ج3), 803-847. doi: 10.21608/jsrep.2019.70198
ياسين سليم الجهني. "مدى استعداد المدارس الثانوية وقيادتها في المملکة العربية السعودية للتحول نحو القيادة التحويلية: دراسة ميدانية من وجهة نظر المعلمين Saudi Arabian Secondary School Leaders and Subordinates’ Preparedness for Change into Transformational Leadership: an exploratory study of the teachers’ perceptions". EKB Journal Management System, 38, 182ج3, 2019, 803-847. doi: 10.21608/jsrep.2019.70198
الجهني, . (2019). 'مدى استعداد المدارس الثانوية وقيادتها في المملکة العربية السعودية للتحول نحو القيادة التحويلية: دراسة ميدانية من وجهة نظر المعلمين Saudi Arabian Secondary School Leaders and Subordinates’ Preparedness for Change into Transformational Leadership: an exploratory study of the teachers’ perceptions', EKB Journal Management System, 38(182ج3), pp. 803-847. doi: 10.21608/jsrep.2019.70198
الجهني, . مدى استعداد المدارس الثانوية وقيادتها في المملکة العربية السعودية للتحول نحو القيادة التحويلية: دراسة ميدانية من وجهة نظر المعلمين Saudi Arabian Secondary School Leaders and Subordinates’ Preparedness for Change into Transformational Leadership: an exploratory study of the teachers’ perceptions. EKB Journal Management System, 2019; 38(182ج3): 803-847. doi: 10.21608/jsrep.2019.70198