نمطا المناقشة الإلکترونية (الموجهة والحرة) في فصول جوجل التعليمية وأثرهما على تنمية معارف ومهارات تصميم وتطوير القصص الرقمية لدى طلاب تکنولوجيا التعليم Two Patterns of Electronic Discussions (Controlled and Free) in Google Classrooms and their Impact on Developing Knowledge and Skills for Designing and Developing of Digital Stories for Educational Technology Student
جودة محمد, . (2019). نمطا المناقشة الإلکترونية (الموجهة والحرة) في فصول جوجل التعليمية وأثرهما على تنمية معارف ومهارات تصميم وتطوير القصص الرقمية لدى طلاب تکنولوجيا التعليم Two Patterns of Electronic Discussions (Controlled and Free) in Google Classrooms and their Impact on Developing Knowledge and Skills for Designing and Developing of Digital Stories for Educational Technology Student. EKB Journal Management System, 29(4), 55-113. doi: 10.21608/tesr.2019.71265
أمل جودة محمد. "نمطا المناقشة الإلکترونية (الموجهة والحرة) في فصول جوجل التعليمية وأثرهما على تنمية معارف ومهارات تصميم وتطوير القصص الرقمية لدى طلاب تکنولوجيا التعليم Two Patterns of Electronic Discussions (Controlled and Free) in Google Classrooms and their Impact on Developing Knowledge and Skills for Designing and Developing of Digital Stories for Educational Technology Student". EKB Journal Management System, 29, 4, 2019, 55-113. doi: 10.21608/tesr.2019.71265
جودة محمد, . (2019). 'نمطا المناقشة الإلکترونية (الموجهة والحرة) في فصول جوجل التعليمية وأثرهما على تنمية معارف ومهارات تصميم وتطوير القصص الرقمية لدى طلاب تکنولوجيا التعليم Two Patterns of Electronic Discussions (Controlled and Free) in Google Classrooms and their Impact on Developing Knowledge and Skills for Designing and Developing of Digital Stories for Educational Technology Student', EKB Journal Management System, 29(4), pp. 55-113. doi: 10.21608/tesr.2019.71265
جودة محمد, . نمطا المناقشة الإلکترونية (الموجهة والحرة) في فصول جوجل التعليمية وأثرهما على تنمية معارف ومهارات تصميم وتطوير القصص الرقمية لدى طلاب تکنولوجيا التعليم Two Patterns of Electronic Discussions (Controlled and Free) in Google Classrooms and their Impact on Developing Knowledge and Skills for Designing and Developing of Digital Stories for Educational Technology Student. EKB Journal Management System, 2019; 29(4): 55-113. doi: 10.21608/tesr.2019.71265