أثر التعلم المعکوس المصحوب بمناقشات إلکترونية تشارکية على تنمية التحصيل والدافعية للتعلم لدى طلاب تکنولوجيا التعليم The impact of flipped learning accompanied by a participatory electronic discussions on achievement development and motivation for learning among students of educational technology
مصطفى محمد جادو, . (2018). أثر التعلم المعکوس المصحوب بمناقشات إلکترونية تشارکية على تنمية التحصيل والدافعية للتعلم لدى طلاب تکنولوجيا التعليم The impact of flipped learning accompanied by a participatory electronic discussions on achievement development and motivation for learning among students of educational technology. EKB Journal Management System, 28(العدد الرابع جزء ثانی), 113-181. doi: 10.21608/tesr.2018.71759
إيهاب مصطفى محمد جادو. "أثر التعلم المعکوس المصحوب بمناقشات إلکترونية تشارکية على تنمية التحصيل والدافعية للتعلم لدى طلاب تکنولوجيا التعليم The impact of flipped learning accompanied by a participatory electronic discussions on achievement development and motivation for learning among students of educational technology". EKB Journal Management System, 28, العدد الرابع جزء ثانی, 2018, 113-181. doi: 10.21608/tesr.2018.71759
مصطفى محمد جادو, . (2018). 'أثر التعلم المعکوس المصحوب بمناقشات إلکترونية تشارکية على تنمية التحصيل والدافعية للتعلم لدى طلاب تکنولوجيا التعليم The impact of flipped learning accompanied by a participatory electronic discussions on achievement development and motivation for learning among students of educational technology', EKB Journal Management System, 28(العدد الرابع جزء ثانی), pp. 113-181. doi: 10.21608/tesr.2018.71759
مصطفى محمد جادو, . أثر التعلم المعکوس المصحوب بمناقشات إلکترونية تشارکية على تنمية التحصيل والدافعية للتعلم لدى طلاب تکنولوجيا التعليم The impact of flipped learning accompanied by a participatory electronic discussions on achievement development and motivation for learning among students of educational technology. EKB Journal Management System, 2018; 28(العدد الرابع جزء ثانی): 113-181. doi: 10.21608/tesr.2018.71759