أثر التفاعل بين نمطي الانفوجرافيک (الثابت /المتحرک) والأسلوب المعرفي (المعتمد/ المستقل)على تنمية الإدراک البصري وکفاءة التعلم لدى تلاميذ المرحلة الابتدائية ذوي صعوبات التعلم The effect of the interaction between a typical Infographic and method of knowledge on the development of visual perception and the efficiency of learning in primary school pupils
محمد مکرم مهني شعيب, . (2016). أثر التفاعل بين نمطي الانفوجرافيک (الثابت /المتحرک) والأسلوب المعرفي (المعتمد/ المستقل)على تنمية الإدراک البصري وکفاءة التعلم لدى تلاميذ المرحلة الابتدائية ذوي صعوبات التعلم The effect of the interaction between a typical Infographic and method of knowledge on the development of visual perception and the efficiency of learning in primary school pupils. EKB Journal Management System, 26(1), 107-160. doi: 10.21608/tesr.2016.71794
إيمان محمد مکرم مهني شعيب. "أثر التفاعل بين نمطي الانفوجرافيک (الثابت /المتحرک) والأسلوب المعرفي (المعتمد/ المستقل)على تنمية الإدراک البصري وکفاءة التعلم لدى تلاميذ المرحلة الابتدائية ذوي صعوبات التعلم The effect of the interaction between a typical Infographic and method of knowledge on the development of visual perception and the efficiency of learning in primary school pupils". EKB Journal Management System, 26, 1, 2016, 107-160. doi: 10.21608/tesr.2016.71794
محمد مکرم مهني شعيب, . (2016). 'أثر التفاعل بين نمطي الانفوجرافيک (الثابت /المتحرک) والأسلوب المعرفي (المعتمد/ المستقل)على تنمية الإدراک البصري وکفاءة التعلم لدى تلاميذ المرحلة الابتدائية ذوي صعوبات التعلم The effect of the interaction between a typical Infographic and method of knowledge on the development of visual perception and the efficiency of learning in primary school pupils', EKB Journal Management System, 26(1), pp. 107-160. doi: 10.21608/tesr.2016.71794
محمد مکرم مهني شعيب, . أثر التفاعل بين نمطي الانفوجرافيک (الثابت /المتحرک) والأسلوب المعرفي (المعتمد/ المستقل)على تنمية الإدراک البصري وکفاءة التعلم لدى تلاميذ المرحلة الابتدائية ذوي صعوبات التعلم The effect of the interaction between a typical Infographic and method of knowledge on the development of visual perception and the efficiency of learning in primary school pupils. EKB Journal Management System, 2016; 26(1): 107-160. doi: 10.21608/tesr.2016.71794