iKNiTO Journal Management System
Toggle navigation
Home
Volume & Issue:
Volume 26, Issue 1 - Serial Number 2, January 2016
1
استراتيجيتا الإثراء (الأفقى- الرأسى) فى بيئة شبکات الويب الإجتماعية وأثرهما على التحصيل والتفکير الإبتکارى والذکاءالإنفعالى لدى المتفوقين دراسيًا Tow Enrichment Strategy (Horizontal- Vertical) in Social Web NetworkS Environment and their impact on the Achievement, Creative thinking and Emotional Intelligence for The Academically Superior
Page
3-106
أمانى أحمد محمد محمد عيد الدخنى
View Article
|
PDF
4.1 MB
|
View on SCiNiTO
2
أثر التفاعل بين نمطي الانفوجرافيک (الثابت /المتحرک) والأسلوب المعرفي (المعتمد/ المستقل)على تنمية الإدراک البصري وکفاءة التعلم لدى تلاميذ المرحلة الابتدائية ذوي صعوبات التعلم The effect of the interaction between a typical Infographic and method of knowledge on the development of visual perception and the efficiency of learning in primary school pupils
Page
107-160
إيمان محمد مکرم مهني شعيب
View Article
|
PDF
1.36 MB
|
View on SCiNiTO
3
استراتيجية مقترحة لاستخدام تکنولوجيا الواقع المعزز في تنفيذ الأنشطة التعليمية وأثرها فى تنمية التحصيل والدافعية للإنجاز لدى طلاب المرحلة الثانوية A Proposed Strategy for Using Augmented Reality Technology in the Implementation of Instructional Activities and its Impact on Developing Secondary-stage Students’ Achievement and Motivation
Page
161-223
نشوى رفعت محمد شحاته
View Article
|
PDF
1.32 MB
|
View on SCiNiTO
4
تصميم نظام الکتروني مقترح للإرشاد الأکاديمى قائم على توظيف بعض التطبيقات مفتوحة المصدر وأثره على اتجاهات طلاب الدراسـات العليا وقابليته للاستخدام
Page
225-277
ممدوح سالم محمد الفقى
View Article
|
PDF
1.39 MB
|
View on SCiNiTO