تطوير بيئة تعلم منتشر تکيفية وفقًا لأساليب معالجة المعلومات لتنمية مهارات الدعاية والإعلان والدافع المعرفي لدى طلاب المرحلة الثانوية التجارية Developing an adaptive ubiquitous learning environment according to information processing methods for developing advertising and propaganda skills and cognitive motivation among secondary school commercial students
عبد العال مبارز, ., محمد ربيع, . (2016). تطوير بيئة تعلم منتشر تکيفية وفقًا لأساليب معالجة المعلومات لتنمية مهارات الدعاية والإعلان والدافع المعرفي لدى طلاب المرحلة الثانوية التجارية Developing an adaptive ubiquitous learning environment according to information processing methods for developing advertising and propaganda skills and cognitive motivation among secondary school commercial students. EKB Journal Management System, 26(2), 3-92. doi: 10.21608/tesr.2016.74458
منال عبد العال مبارز; حنان محمد ربيع. "تطوير بيئة تعلم منتشر تکيفية وفقًا لأساليب معالجة المعلومات لتنمية مهارات الدعاية والإعلان والدافع المعرفي لدى طلاب المرحلة الثانوية التجارية Developing an adaptive ubiquitous learning environment according to information processing methods for developing advertising and propaganda skills and cognitive motivation among secondary school commercial students". EKB Journal Management System, 26, 2, 2016, 3-92. doi: 10.21608/tesr.2016.74458
عبد العال مبارز, ., محمد ربيع, . (2016). 'تطوير بيئة تعلم منتشر تکيفية وفقًا لأساليب معالجة المعلومات لتنمية مهارات الدعاية والإعلان والدافع المعرفي لدى طلاب المرحلة الثانوية التجارية Developing an adaptive ubiquitous learning environment according to information processing methods for developing advertising and propaganda skills and cognitive motivation among secondary school commercial students', EKB Journal Management System, 26(2), pp. 3-92. doi: 10.21608/tesr.2016.74458
عبد العال مبارز, ., محمد ربيع, . تطوير بيئة تعلم منتشر تکيفية وفقًا لأساليب معالجة المعلومات لتنمية مهارات الدعاية والإعلان والدافع المعرفي لدى طلاب المرحلة الثانوية التجارية Developing an adaptive ubiquitous learning environment according to information processing methods for developing advertising and propaganda skills and cognitive motivation among secondary school commercial students. EKB Journal Management System, 2016; 26(2): 3-92. doi: 10.21608/tesr.2016.74458