نمطان لاستشعار السياق ببيئة الواقع المعزز وأثرهما على تنمية بعض مهارات صيانة الکمبيوتر والتفکير البصري لدى طالبات تکنولوجيا التعليم والمعلومات Two types of context sensing in the Augmented reality environment and their Effect on the development of some computer maintenance skills and visual thinking among students of Instructional and Information Technology
إسماعيل محمد أحمد, . (2016). نمطان لاستشعار السياق ببيئة الواقع المعزز وأثرهما على تنمية بعض مهارات صيانة الکمبيوتر والتفکير البصري لدى طالبات تکنولوجيا التعليم والمعلومات Two types of context sensing in the Augmented reality environment and their Effect on the development of some computer maintenance skills and visual thinking among students of Instructional and Information Technology. EKB Journal Management System, 26(3), 73-175. doi: 10.21608/tesr.2016.74593
حنان إسماعيل محمد أحمد. "نمطان لاستشعار السياق ببيئة الواقع المعزز وأثرهما على تنمية بعض مهارات صيانة الکمبيوتر والتفکير البصري لدى طالبات تکنولوجيا التعليم والمعلومات Two types of context sensing in the Augmented reality environment and their Effect on the development of some computer maintenance skills and visual thinking among students of Instructional and Information Technology". EKB Journal Management System, 26, 3, 2016, 73-175. doi: 10.21608/tesr.2016.74593
إسماعيل محمد أحمد, . (2016). 'نمطان لاستشعار السياق ببيئة الواقع المعزز وأثرهما على تنمية بعض مهارات صيانة الکمبيوتر والتفکير البصري لدى طالبات تکنولوجيا التعليم والمعلومات Two types of context sensing in the Augmented reality environment and their Effect on the development of some computer maintenance skills and visual thinking among students of Instructional and Information Technology', EKB Journal Management System, 26(3), pp. 73-175. doi: 10.21608/tesr.2016.74593
إسماعيل محمد أحمد, . نمطان لاستشعار السياق ببيئة الواقع المعزز وأثرهما على تنمية بعض مهارات صيانة الکمبيوتر والتفکير البصري لدى طالبات تکنولوجيا التعليم والمعلومات Two types of context sensing in the Augmented reality environment and their Effect on the development of some computer maintenance skills and visual thinking among students of Instructional and Information Technology. EKB Journal Management System, 2016; 26(3): 73-175. doi: 10.21608/tesr.2016.74593