أثر التفاعل بين نمط البحث الإلکترونى التعاونى (صريح /ضمنى) وأسلوب التعلم فى تنمية مهارات الوعى المعلوماتى لدى طلاب کلية التربية The Effect of Interaction between Patterns of Electronic collaborative Information Seeking (Explicit/Implicit) and Learning Style on Developing Faculty of Education Students’ Information Awareness Skills
رفعت محمد شحاته, . (2017). أثر التفاعل بين نمط البحث الإلکترونى التعاونى (صريح /ضمنى) وأسلوب التعلم فى تنمية مهارات الوعى المعلوماتى لدى طلاب کلية التربية The Effect of Interaction between Patterns of Electronic collaborative Information Seeking (Explicit/Implicit) and Learning Style on Developing Faculty of Education Students’ Information Awareness Skills. EKB Journal Management System, 27(1.1), 83-150. doi: 10.21608/tesr.2017.74601
نشوى رفعت محمد شحاته. "أثر التفاعل بين نمط البحث الإلکترونى التعاونى (صريح /ضمنى) وأسلوب التعلم فى تنمية مهارات الوعى المعلوماتى لدى طلاب کلية التربية The Effect of Interaction between Patterns of Electronic collaborative Information Seeking (Explicit/Implicit) and Learning Style on Developing Faculty of Education Students’ Information Awareness Skills". EKB Journal Management System, 27, 1.1, 2017, 83-150. doi: 10.21608/tesr.2017.74601
رفعت محمد شحاته, . (2017). 'أثر التفاعل بين نمط البحث الإلکترونى التعاونى (صريح /ضمنى) وأسلوب التعلم فى تنمية مهارات الوعى المعلوماتى لدى طلاب کلية التربية The Effect of Interaction between Patterns of Electronic collaborative Information Seeking (Explicit/Implicit) and Learning Style on Developing Faculty of Education Students’ Information Awareness Skills', EKB Journal Management System, 27(1.1), pp. 83-150. doi: 10.21608/tesr.2017.74601
رفعت محمد شحاته, . أثر التفاعل بين نمط البحث الإلکترونى التعاونى (صريح /ضمنى) وأسلوب التعلم فى تنمية مهارات الوعى المعلوماتى لدى طلاب کلية التربية The Effect of Interaction between Patterns of Electronic collaborative Information Seeking (Explicit/Implicit) and Learning Style on Developing Faculty of Education Students’ Information Awareness Skills. EKB Journal Management System, 2017; 27(1.1): 83-150. doi: 10.21608/tesr.2017.74601