أثر التفاعل بين نمط التعاون في التعلم المعکوس والأسلوب المعرفي في تنمية مهارات إنتاج الکتب الإلکترونية لدى طلاب کلية التربية "The impact of the interaction between the pattern of cooperation in the Flipped learning and cognitive development on the skills of producing electronic books among student-teachers at the Faculty of Education"
رزق محمد, . (2017). أثر التفاعل بين نمط التعاون في التعلم المعکوس والأسلوب المعرفي في تنمية مهارات إنتاج الکتب الإلکترونية لدى طلاب کلية التربية "The impact of the interaction between the pattern of cooperation in the Flipped learning and cognitive development on the skills of producing electronic books among student-teachers at the Faculty of Education". EKB Journal Management System, 27(1.2), 99-164. doi: 10.21608/tesr.2017.74604
هناء رزق محمد. "أثر التفاعل بين نمط التعاون في التعلم المعکوس والأسلوب المعرفي في تنمية مهارات إنتاج الکتب الإلکترونية لدى طلاب کلية التربية "The impact of the interaction between the pattern of cooperation in the Flipped learning and cognitive development on the skills of producing electronic books among student-teachers at the Faculty of Education"". EKB Journal Management System, 27, 1.2, 2017, 99-164. doi: 10.21608/tesr.2017.74604
رزق محمد, . (2017). 'أثر التفاعل بين نمط التعاون في التعلم المعکوس والأسلوب المعرفي في تنمية مهارات إنتاج الکتب الإلکترونية لدى طلاب کلية التربية "The impact of the interaction between the pattern of cooperation in the Flipped learning and cognitive development on the skills of producing electronic books among student-teachers at the Faculty of Education"', EKB Journal Management System, 27(1.2), pp. 99-164. doi: 10.21608/tesr.2017.74604
رزق محمد, . أثر التفاعل بين نمط التعاون في التعلم المعکوس والأسلوب المعرفي في تنمية مهارات إنتاج الکتب الإلکترونية لدى طلاب کلية التربية "The impact of the interaction between the pattern of cooperation in the Flipped learning and cognitive development on the skills of producing electronic books among student-teachers at the Faculty of Education". EKB Journal Management System, 2017; 27(1.2): 99-164. doi: 10.21608/tesr.2017.74604