نمطا التلميحات (اللفظية- البصرية) وکثافتها (أحادية- متعددة) بالقصة الرقمية وأثر تفاعلهما علي تنمية التفکير البصري والمهارات الحياتية لدى طفل الروضة The two patterns of allusions (visual- verbal) and its density (mono- multiple) in digital story and their reaction effect on developing life skills, visual thinking for kindergarten children
مصطفى کامل عصر, . (2017). نمطا التلميحات (اللفظية- البصرية) وکثافتها (أحادية- متعددة) بالقصة الرقمية وأثر تفاعلهما علي تنمية التفکير البصري والمهارات الحياتية لدى طفل الروضة The two patterns of allusions (visual- verbal) and its density (mono- multiple) in digital story and their reaction effect on developing life skills, visual thinking for kindergarten children. EKB Journal Management System, 27(1.4), 193-274. doi: 10.21608/tesr.2017.74624
أحمد مصطفى کامل عصر. "نمطا التلميحات (اللفظية- البصرية) وکثافتها (أحادية- متعددة) بالقصة الرقمية وأثر تفاعلهما علي تنمية التفکير البصري والمهارات الحياتية لدى طفل الروضة The two patterns of allusions (visual- verbal) and its density (mono- multiple) in digital story and their reaction effect on developing life skills, visual thinking for kindergarten children". EKB Journal Management System, 27, 1.4, 2017, 193-274. doi: 10.21608/tesr.2017.74624
مصطفى کامل عصر, . (2017). 'نمطا التلميحات (اللفظية- البصرية) وکثافتها (أحادية- متعددة) بالقصة الرقمية وأثر تفاعلهما علي تنمية التفکير البصري والمهارات الحياتية لدى طفل الروضة The two patterns of allusions (visual- verbal) and its density (mono- multiple) in digital story and their reaction effect on developing life skills, visual thinking for kindergarten children', EKB Journal Management System, 27(1.4), pp. 193-274. doi: 10.21608/tesr.2017.74624
مصطفى کامل عصر, . نمطا التلميحات (اللفظية- البصرية) وکثافتها (أحادية- متعددة) بالقصة الرقمية وأثر تفاعلهما علي تنمية التفکير البصري والمهارات الحياتية لدى طفل الروضة The two patterns of allusions (visual- verbal) and its density (mono- multiple) in digital story and their reaction effect on developing life skills, visual thinking for kindergarten children. EKB Journal Management System, 2017; 27(1.4): 193-274. doi: 10.21608/tesr.2017.74624