iKNiTO Journal Management System
Toggle navigation
Home
Volume & Issue:
Volume 27, Issue 1.4 - Serial Number 4, January 2017
1
أنماط أنشطة التعلم التفاعلية (المتزامنة، غير المتزامنة، والدمج بينهما) ببيئات التعلم الإلکترونى وأثرها فى تنمية التحصيل ومهارات التنظيم الذاتى لدى طلاب کلية التربية وإتجاهاتهم نحوها Interactive Learning Activities Types (synchronous, asynchronous, and combining them) via E- Learning Environments and Its Effect in Developing Achievement, Self-
Page
3-191
محمد مختار المرادنى; نجلاء قدرى مختار
View Article
|
PDF
2.15 MB
|
View on SCiNiTO
2
نمطا التلميحات (اللفظية- البصرية) وکثافتها (أحادية- متعددة) بالقصة الرقمية وأثر تفاعلهما علي تنمية التفکير البصري والمهارات الحياتية لدى طفل الروضة The two patterns of allusions (visual- verbal) and its density (mono- multiple) in digital story and their reaction effect on developing life skills, visual thinking for kindergarten children
Page
193-274
أحمد مصطفى کامل عصر
View Article
|
PDF
1.72 MB
|
View on SCiNiTO
3
اختلاف نمط عرض رمز الاستجابة السريعة (رمز مصحوب بنص/ نص مصحوب برمز) بالکتاب الإلکتروني وأثرة فى تنمية المفاهيم العلمية والتقبل التکنولوجي لدى تلاميذ المرحلة الإبتدائية “Different Display Style of Quick Respond Code in Electronic Book (code with text/ text with code) and its Impact on the development of scientific concepts& technological acceptance for pri
Page
275-325
أمانى أحمد محمد محمد عيد الدخنى
View Article
|
PDF
1.52 MB
|
View on SCiNiTO
4
تصميم بيئة تعلم تکيفي جديدة قائمة على أسلوب التعلم (السمعى- البصرى- الحرکى) وأثرها على تنمية مهارات حل المشکلات (الخوارزميات) لدى تلاميذ المرحلة الإعدادية Design new Adaptive E- Learning Environment based on learning style (auditory, Visual, kinesthetic) and its impact on Developing Problem Solving Skills (Algorithms) For Preparatory pupils
Page
327-379
إيناس السيد محمد أحمد
View Article
|
PDF
1.97 MB
|
View on SCiNiTO