واقع تطبيق معايير الاعتماد البرامجي بأقسام کلية التربية بجامعة أم القرى والصعوبات التي تواجهه من وجهة نظر القيادات الإدارية وأعضاء هيئة التدريس The Status-quo of Applying the Programs Accreditation Criteria at the Departments of Faculty of Education at Umm Al-Qura University and the Difficulties Encountered from the Viewpoints of Administrative Leaders and Faculty Staff Mem
مدخلي, . (2019). واقع تطبيق معايير الاعتماد البرامجي بأقسام کلية التربية بجامعة أم القرى والصعوبات التي تواجهه من وجهة نظر القيادات الإدارية وأعضاء هيئة التدريس The Status-quo of Applying the Programs Accreditation Criteria at the Departments of Faculty of Education at Umm Al-Qura University and the Difficulties Encountered from the Viewpoints of Administrative Leaders and Faculty Staff Mem. EKB Journal Management System, 38(183ج2), 295-351. doi: 10.21608/jsrep.2019.88363
سمية بنت محمد ربيع مدخلي. "واقع تطبيق معايير الاعتماد البرامجي بأقسام کلية التربية بجامعة أم القرى والصعوبات التي تواجهه من وجهة نظر القيادات الإدارية وأعضاء هيئة التدريس The Status-quo of Applying the Programs Accreditation Criteria at the Departments of Faculty of Education at Umm Al-Qura University and the Difficulties Encountered from the Viewpoints of Administrative Leaders and Faculty Staff Mem". EKB Journal Management System, 38, 183ج2, 2019, 295-351. doi: 10.21608/jsrep.2019.88363
مدخلي, . (2019). 'واقع تطبيق معايير الاعتماد البرامجي بأقسام کلية التربية بجامعة أم القرى والصعوبات التي تواجهه من وجهة نظر القيادات الإدارية وأعضاء هيئة التدريس The Status-quo of Applying the Programs Accreditation Criteria at the Departments of Faculty of Education at Umm Al-Qura University and the Difficulties Encountered from the Viewpoints of Administrative Leaders and Faculty Staff Mem', EKB Journal Management System, 38(183ج2), pp. 295-351. doi: 10.21608/jsrep.2019.88363
مدخلي, . واقع تطبيق معايير الاعتماد البرامجي بأقسام کلية التربية بجامعة أم القرى والصعوبات التي تواجهه من وجهة نظر القيادات الإدارية وأعضاء هيئة التدريس The Status-quo of Applying the Programs Accreditation Criteria at the Departments of Faculty of Education at Umm Al-Qura University and the Difficulties Encountered from the Viewpoints of Administrative Leaders and Faculty Staff Mem. EKB Journal Management System, 2019; 38(183ج2): 295-351. doi: 10.21608/jsrep.2019.88363