نمطا التعلم المعکوس (تقليدي/ تدريس أقران) وأثرهما في تنمية الأداء التدريسي لدى طلاب الدبلوم العام نظام العامين The Pattern of Flipped Learning (Traditional / Peer teaching) and Ttheir Impact on Developing Teaching Performance of The General Diploma Students Two-year System
سليمان, . (2019). نمطا التعلم المعکوس (تقليدي/ تدريس أقران) وأثرهما في تنمية الأداء التدريسي لدى طلاب الدبلوم العام نظام العامين The Pattern of Flipped Learning (Traditional / Peer teaching) and Ttheir Impact on Developing Teaching Performance of The General Diploma Students Two-year System. EKB Journal Management System, 25(11.2), 565-610. doi: 10.21608/jsu.2019.91136
مروة سليمان أحمد سليمان. "نمطا التعلم المعکوس (تقليدي/ تدريس أقران) وأثرهما في تنمية الأداء التدريسي لدى طلاب الدبلوم العام نظام العامين The Pattern of Flipped Learning (Traditional / Peer teaching) and Ttheir Impact on Developing Teaching Performance of The General Diploma Students Two-year System". EKB Journal Management System, 25, 11.2, 2019, 565-610. doi: 10.21608/jsu.2019.91136
سليمان, . (2019). 'نمطا التعلم المعکوس (تقليدي/ تدريس أقران) وأثرهما في تنمية الأداء التدريسي لدى طلاب الدبلوم العام نظام العامين The Pattern of Flipped Learning (Traditional / Peer teaching) and Ttheir Impact on Developing Teaching Performance of The General Diploma Students Two-year System', EKB Journal Management System, 25(11.2), pp. 565-610. doi: 10.21608/jsu.2019.91136
سليمان, . نمطا التعلم المعکوس (تقليدي/ تدريس أقران) وأثرهما في تنمية الأداء التدريسي لدى طلاب الدبلوم العام نظام العامين The Pattern of Flipped Learning (Traditional / Peer teaching) and Ttheir Impact on Developing Teaching Performance of The General Diploma Students Two-year System. EKB Journal Management System, 2019; 25(11.2): 565-610. doi: 10.21608/jsu.2019.91136