برنامج تنمية مهنية قائم على الممارسات العلمية والهندسية لتنمية مهارات التدريس الإبداعي والاتجاه نحو مهنة التدريس لدى معلمي العلوم بمرحلة التعليم الأساسي Professional Development Program Based on Science and Engineering Practices to Develop the Elementary Science Teachers' Creative Teaching Skills and Their Attitudes Towards Teaching Profession
مهدي, . (2019). برنامج تنمية مهنية قائم على الممارسات العلمية والهندسية لتنمية مهارات التدريس الإبداعي والاتجاه نحو مهنة التدريس لدى معلمي العلوم بمرحلة التعليم الأساسي Professional Development Program Based on Science and Engineering Practices to Develop the Elementary Science Teachers' Creative Teaching Skills and Their Attitudes Towards Teaching Profession. EKB Journal Management System, 25(11.2), 611-674. doi: 10.21608/jsu.2019.91138
ياسر سيد حسن مهدي. "برنامج تنمية مهنية قائم على الممارسات العلمية والهندسية لتنمية مهارات التدريس الإبداعي والاتجاه نحو مهنة التدريس لدى معلمي العلوم بمرحلة التعليم الأساسي Professional Development Program Based on Science and Engineering Practices to Develop the Elementary Science Teachers' Creative Teaching Skills and Their Attitudes Towards Teaching Profession". EKB Journal Management System, 25, 11.2, 2019, 611-674. doi: 10.21608/jsu.2019.91138
مهدي, . (2019). 'برنامج تنمية مهنية قائم على الممارسات العلمية والهندسية لتنمية مهارات التدريس الإبداعي والاتجاه نحو مهنة التدريس لدى معلمي العلوم بمرحلة التعليم الأساسي Professional Development Program Based on Science and Engineering Practices to Develop the Elementary Science Teachers' Creative Teaching Skills and Their Attitudes Towards Teaching Profession', EKB Journal Management System, 25(11.2), pp. 611-674. doi: 10.21608/jsu.2019.91138
مهدي, . برنامج تنمية مهنية قائم على الممارسات العلمية والهندسية لتنمية مهارات التدريس الإبداعي والاتجاه نحو مهنة التدريس لدى معلمي العلوم بمرحلة التعليم الأساسي Professional Development Program Based on Science and Engineering Practices to Develop the Elementary Science Teachers' Creative Teaching Skills and Their Attitudes Towards Teaching Profession. EKB Journal Management System, 2019; 25(11.2): 611-674. doi: 10.21608/jsu.2019.91138