واقع تطبيق دمج المعاقين ذهنياً بمدارس مدينة جازان في ضوء رؤية المملکة 2030 لرعاية المعاقين The Reality of the Application of the Integration of Intellectual disability Schools in light of the vision of Saudi Arabia 2030 for the care of the disabled in the city of Jazan
سعد الدين, ., العطاس, . (2019). واقع تطبيق دمج المعاقين ذهنياً بمدارس مدينة جازان في ضوء رؤية المملکة 2030 لرعاية المعاقين The Reality of the Application of the Integration of Intellectual disability Schools in light of the vision of Saudi Arabia 2030 for the care of the disabled in the city of Jazan. EKB Journal Management System, 9(32 الجزء الثانى), 23-51. doi: 10.21608/sero.2020.91304
أحمد سعد الدين; راکان العطاس. "واقع تطبيق دمج المعاقين ذهنياً بمدارس مدينة جازان في ضوء رؤية المملکة 2030 لرعاية المعاقين The Reality of the Application of the Integration of Intellectual disability Schools in light of the vision of Saudi Arabia 2030 for the care of the disabled in the city of Jazan". EKB Journal Management System, 9, 32 الجزء الثانى, 2019, 23-51. doi: 10.21608/sero.2020.91304
سعد الدين, ., العطاس, . (2019). 'واقع تطبيق دمج المعاقين ذهنياً بمدارس مدينة جازان في ضوء رؤية المملکة 2030 لرعاية المعاقين The Reality of the Application of the Integration of Intellectual disability Schools in light of the vision of Saudi Arabia 2030 for the care of the disabled in the city of Jazan', EKB Journal Management System, 9(32 الجزء الثانى), pp. 23-51. doi: 10.21608/sero.2020.91304
سعد الدين, ., العطاس, . واقع تطبيق دمج المعاقين ذهنياً بمدارس مدينة جازان في ضوء رؤية المملکة 2030 لرعاية المعاقين The Reality of the Application of the Integration of Intellectual disability Schools in light of the vision of Saudi Arabia 2030 for the care of the disabled in the city of Jazan. EKB Journal Management System, 2019; 9(32 الجزء الثانى): 23-51. doi: 10.21608/sero.2020.91304