iKNiTO Journal Management System
Toggle navigation
Home
Volume & Issue:
Volume 9, 32 الجزء الثانى, 2019
1
نشرة العدد
Page
1-13
View Article
|
PDF
668.23 K
|
View on SCiNiTO
2
أثر برنامج إرشادي تدريبي في تنمية الاعتزاز بالهوية الوطنية والشعور بالانتماء لدى الطالب المعلم تخصص صعوبات التعلم في ضوء رؤية المملکة العربية السعودية (2030) بحث مقدم لمشروع باحث (6) برقم (FR6-96)جهة التمويل: عمادة البحث العلمي بجامعة جازان The impact of Training Counseling Program in The Development of Pride
Page
1-22
الدود أحمد; سلطان کليبى; عبده مسملى
View Article
|
PDF
502.06 K
|
View on SCiNiTO
3
واقع تطبيق دمج المعاقين ذهنياً بمدارس مدينة جازان في ضوء رؤية المملکة 2030 لرعاية المعاقين The Reality of the Application of the Integration of Intellectual disability Schools in light of the vision of Saudi Arabia 2030 for the care of the disabled in the city of Jazan
Page
23-51
أحمد سعد الدين; راکان العطاس
View Article
|
PDF
673.02 K
|
View on SCiNiTO
4
فعالية برنامج إرشادي عقلاني انفعالي سلوکي في خفض القلق لدى أسر الأطفال ذوي اضطراب طيف التوحد The Efficiency of a Rational Emotional Behavioral Guidance Program in Reducing Anxiety in the Families of Autistic Children
Page
53-82
مغاورى مرزوق; مفلح غـالطـي
View Article
|
PDF
566.31 K
|
View on SCiNiTO
5
Strategies for Teaching Primary School Students with Learning Difficulties; Dyslexia and Dyscalculia
Page
1-41
Rafif Alamro
View Article
|
PDF
529.36 K
|
View on SCiNiTO