مستوى تطبيق أسلوب الاستجابة للتدخل من قبل معلمي المرحلة الابتدائية مع الطلبة المعرضين لخطر صعوبات التعلم، وفاعلية برنامج تدريبي في تحسينها Application Level of Response To Intervention By primary Stage teachers with Students At Risk Of Learning Disabilities, And The Effectiveness Of The Training Program In Improving them
البلوى, . (2019). مستوى تطبيق أسلوب الاستجابة للتدخل من قبل معلمي المرحلة الابتدائية مع الطلبة المعرضين لخطر صعوبات التعلم، وفاعلية برنامج تدريبي في تحسينها Application Level of Response To Intervention By primary Stage teachers with Students At Risk Of Learning Disabilities, And The Effectiveness Of The Training Program In Improving them. EKB Journal Management System, 9(31 الجزء الأول), 1-36. doi: 10.21608/sero.2019.91335
فيصل البلوى. "مستوى تطبيق أسلوب الاستجابة للتدخل من قبل معلمي المرحلة الابتدائية مع الطلبة المعرضين لخطر صعوبات التعلم، وفاعلية برنامج تدريبي في تحسينها Application Level of Response To Intervention By primary Stage teachers with Students At Risk Of Learning Disabilities, And The Effectiveness Of The Training Program In Improving them". EKB Journal Management System, 9, 31 الجزء الأول, 2019, 1-36. doi: 10.21608/sero.2019.91335
البلوى, . (2019). 'مستوى تطبيق أسلوب الاستجابة للتدخل من قبل معلمي المرحلة الابتدائية مع الطلبة المعرضين لخطر صعوبات التعلم، وفاعلية برنامج تدريبي في تحسينها Application Level of Response To Intervention By primary Stage teachers with Students At Risk Of Learning Disabilities, And The Effectiveness Of The Training Program In Improving them', EKB Journal Management System, 9(31 الجزء الأول), pp. 1-36. doi: 10.21608/sero.2019.91335
البلوى, . مستوى تطبيق أسلوب الاستجابة للتدخل من قبل معلمي المرحلة الابتدائية مع الطلبة المعرضين لخطر صعوبات التعلم، وفاعلية برنامج تدريبي في تحسينها Application Level of Response To Intervention By primary Stage teachers with Students At Risk Of Learning Disabilities, And The Effectiveness Of The Training Program In Improving them. EKB Journal Management System, 2019; 9(31 الجزء الأول): 1-36. doi: 10.21608/sero.2019.91335