Teachers’ perceptions towards inclusive education for Children with Autism Spectrum Disorder (ASD) in Mainstream Primary School in Riyadh, Saudi Arabia وجهات نظر المعلمين حول دمج الأطفال ذوي اضطراب التوحد في المدارس الحکومية الابتدائية في مدينة الرياض، المملکة العربية السعودية
Al-Saleh, M. (2019). Teachers’ perceptions towards inclusive education for Children with Autism Spectrum Disorder (ASD) in Mainstream Primary School in Riyadh, Saudi Arabia وجهات نظر المعلمين حول دمج الأطفال ذوي اضطراب التوحد في المدارس الحکومية الابتدائية في مدينة الرياض، المملکة العربية السعودية. EKB Journal Management System, 8(30 الجزء الثانى), 1-33. doi: 10.21608/sero.2019.91377
Monirah Al-Saleh. "Teachers’ perceptions towards inclusive education for Children with Autism Spectrum Disorder (ASD) in Mainstream Primary School in Riyadh, Saudi Arabia وجهات نظر المعلمين حول دمج الأطفال ذوي اضطراب التوحد في المدارس الحکومية الابتدائية في مدينة الرياض، المملکة العربية السعودية". EKB Journal Management System, 8, 30 الجزء الثانى, 2019, 1-33. doi: 10.21608/sero.2019.91377
Al-Saleh, M. (2019). 'Teachers’ perceptions towards inclusive education for Children with Autism Spectrum Disorder (ASD) in Mainstream Primary School in Riyadh, Saudi Arabia وجهات نظر المعلمين حول دمج الأطفال ذوي اضطراب التوحد في المدارس الحکومية الابتدائية في مدينة الرياض، المملکة العربية السعودية', EKB Journal Management System, 8(30 الجزء الثانى), pp. 1-33. doi: 10.21608/sero.2019.91377
Al-Saleh, M. Teachers’ perceptions towards inclusive education for Children with Autism Spectrum Disorder (ASD) in Mainstream Primary School in Riyadh, Saudi Arabia وجهات نظر المعلمين حول دمج الأطفال ذوي اضطراب التوحد في المدارس الحکومية الابتدائية في مدينة الرياض، المملکة العربية السعودية. EKB Journal Management System, 2019; 8(30 الجزء الثانى): 1-33. doi: 10.21608/sero.2019.91377