استراتيجيات التعلم النشط وعلاقتها بالدافعية والتحصيل لذوات صعوبات التعلم من وجهة نظر معلمات صعوبات التعلم Strategies of active learning and their relationship to motivation and attainment of students’ learning who are suffering from learning difficulties from the perspectives of teachers of learning difficulties
الدوس, . (2019). استراتيجيات التعلم النشط وعلاقتها بالدافعية والتحصيل لذوات صعوبات التعلم من وجهة نظر معلمات صعوبات التعلم Strategies of active learning and their relationship to motivation and attainment of students’ learning who are suffering from learning difficulties from the perspectives of teachers of learning difficulties. EKB Journal Management System, 8(28 الجزء الأول), 67-116. doi: 10.21608/sero.2019.91389
أمانى الدوس. "استراتيجيات التعلم النشط وعلاقتها بالدافعية والتحصيل لذوات صعوبات التعلم من وجهة نظر معلمات صعوبات التعلم Strategies of active learning and their relationship to motivation and attainment of students’ learning who are suffering from learning difficulties from the perspectives of teachers of learning difficulties". EKB Journal Management System, 8, 28 الجزء الأول, 2019, 67-116. doi: 10.21608/sero.2019.91389
الدوس, . (2019). 'استراتيجيات التعلم النشط وعلاقتها بالدافعية والتحصيل لذوات صعوبات التعلم من وجهة نظر معلمات صعوبات التعلم Strategies of active learning and their relationship to motivation and attainment of students’ learning who are suffering from learning difficulties from the perspectives of teachers of learning difficulties', EKB Journal Management System, 8(28 الجزء الأول), pp. 67-116. doi: 10.21608/sero.2019.91389
الدوس, . استراتيجيات التعلم النشط وعلاقتها بالدافعية والتحصيل لذوات صعوبات التعلم من وجهة نظر معلمات صعوبات التعلم Strategies of active learning and their relationship to motivation and attainment of students’ learning who are suffering from learning difficulties from the perspectives of teachers of learning difficulties. EKB Journal Management System, 2019; 8(28 الجزء الأول): 67-116. doi: 10.21608/sero.2019.91389