فعــاليـة برنـامـج تـدريبي قـائـم على أنشطـة غـرفـة المصــادر لتنمية مهارات القـراءة والکتابة لـدى التلاميذ ذوي صعوبات التعلم The effectiveness of a training program based on sources room activities for the development of reading and writing skills of students with learning disabilities
حجازى, . (2018). فعــاليـة برنـامـج تـدريبي قـائـم على أنشطـة غـرفـة المصــادر لتنمية مهارات القـراءة والکتابة لـدى التلاميذ ذوي صعوبات التعلم The effectiveness of a training program based on sources room activities for the development of reading and writing skills of students with learning disabilities. EKB Journal Management System, 6(25 الجزء الأول), 1-35. doi: 10.21608/sero.2018.91474
أحمد حجازى. "فعــاليـة برنـامـج تـدريبي قـائـم على أنشطـة غـرفـة المصــادر لتنمية مهارات القـراءة والکتابة لـدى التلاميذ ذوي صعوبات التعلم The effectiveness of a training program based on sources room activities for the development of reading and writing skills of students with learning disabilities". EKB Journal Management System, 6, 25 الجزء الأول, 2018, 1-35. doi: 10.21608/sero.2018.91474
حجازى, . (2018). 'فعــاليـة برنـامـج تـدريبي قـائـم على أنشطـة غـرفـة المصــادر لتنمية مهارات القـراءة والکتابة لـدى التلاميذ ذوي صعوبات التعلم The effectiveness of a training program based on sources room activities for the development of reading and writing skills of students with learning disabilities', EKB Journal Management System, 6(25 الجزء الأول), pp. 1-35. doi: 10.21608/sero.2018.91474
حجازى, . فعــاليـة برنـامـج تـدريبي قـائـم على أنشطـة غـرفـة المصــادر لتنمية مهارات القـراءة والکتابة لـدى التلاميذ ذوي صعوبات التعلم The effectiveness of a training program based on sources room activities for the development of reading and writing skills of students with learning disabilities. EKB Journal Management System, 2018; 6(25 الجزء الأول): 1-35. doi: 10.21608/sero.2018.91474