مدى إمکانية وصول الطلاب ذوي الإعاقة الفکرية إلى منهج التعليم العام والتحديات والتعديلات اللازمة لتحقيق ذلک من وجهة نظر المعلمين Title: The extent to which students with intellectual disabilities have access to the general education curriculum and the challenges and adjustments necessary to achieve this from the point of view of teachers
الطيار, ., النجار, . (2018). مدى إمکانية وصول الطلاب ذوي الإعاقة الفکرية إلى منهج التعليم العام والتحديات والتعديلات اللازمة لتحقيق ذلک من وجهة نظر المعلمين Title: The extent to which students with intellectual disabilities have access to the general education curriculum and the challenges and adjustments necessary to achieve this from the point of view of teachers. EKB Journal Management System, 6(25 الجزء الأول), 169-221. doi: 10.21608/sero.2018.91479
أسماء الطيار; خالد النجار. "مدى إمکانية وصول الطلاب ذوي الإعاقة الفکرية إلى منهج التعليم العام والتحديات والتعديلات اللازمة لتحقيق ذلک من وجهة نظر المعلمين Title: The extent to which students with intellectual disabilities have access to the general education curriculum and the challenges and adjustments necessary to achieve this from the point of view of teachers". EKB Journal Management System, 6, 25 الجزء الأول, 2018, 169-221. doi: 10.21608/sero.2018.91479
الطيار, ., النجار, . (2018). 'مدى إمکانية وصول الطلاب ذوي الإعاقة الفکرية إلى منهج التعليم العام والتحديات والتعديلات اللازمة لتحقيق ذلک من وجهة نظر المعلمين Title: The extent to which students with intellectual disabilities have access to the general education curriculum and the challenges and adjustments necessary to achieve this from the point of view of teachers', EKB Journal Management System, 6(25 الجزء الأول), pp. 169-221. doi: 10.21608/sero.2018.91479
الطيار, ., النجار, . مدى إمکانية وصول الطلاب ذوي الإعاقة الفکرية إلى منهج التعليم العام والتحديات والتعديلات اللازمة لتحقيق ذلک من وجهة نظر المعلمين Title: The extent to which students with intellectual disabilities have access to the general education curriculum and the challenges and adjustments necessary to achieve this from the point of view of teachers. EKB Journal Management System, 2018; 6(25 الجزء الأول): 169-221. doi: 10.21608/sero.2018.91479