مدى إمکانية تطبيق نموذج مارزانو في التدريس لذوي الاعاقة العقلية من وجهة نظر المعلمات بمنطقة الأحساء The possibility of applying Marzano's Model in teaching mentally Disabled students, from the standpoint of teachers in Al-Ahsa
حمـــد, . (2018). مدى إمکانية تطبيق نموذج مارزانو في التدريس لذوي الاعاقة العقلية من وجهة نظر المعلمات بمنطقة الأحساء The possibility of applying Marzano's Model in teaching mentally Disabled students, from the standpoint of teachers in Al-Ahsa. EKB Journal Management System, 6(24 الجزء الأول), 91-124. doi: 10.21608/sero.2018.91654
ناهـــد حســـن حمـــد. "مدى إمکانية تطبيق نموذج مارزانو في التدريس لذوي الاعاقة العقلية من وجهة نظر المعلمات بمنطقة الأحساء The possibility of applying Marzano's Model in teaching mentally Disabled students, from the standpoint of teachers in Al-Ahsa". EKB Journal Management System, 6, 24 الجزء الأول, 2018, 91-124. doi: 10.21608/sero.2018.91654
حمـــد, . (2018). 'مدى إمکانية تطبيق نموذج مارزانو في التدريس لذوي الاعاقة العقلية من وجهة نظر المعلمات بمنطقة الأحساء The possibility of applying Marzano's Model in teaching mentally Disabled students, from the standpoint of teachers in Al-Ahsa', EKB Journal Management System, 6(24 الجزء الأول), pp. 91-124. doi: 10.21608/sero.2018.91654
حمـــد, . مدى إمکانية تطبيق نموذج مارزانو في التدريس لذوي الاعاقة العقلية من وجهة نظر المعلمات بمنطقة الأحساء The possibility of applying Marzano's Model in teaching mentally Disabled students, from the standpoint of teachers in Al-Ahsa. EKB Journal Management System, 2018; 6(24 الجزء الأول): 91-124. doi: 10.21608/sero.2018.91654