التدريس التشارکي بين معلمي التربية الخاصة والتعليم العام في مدارس الدمج الشامل: مراجعة أدبيات Co-teaching between Special Education Teachers and General Education Teachers in Full Inclusive Schools: A Literature Review
المــاجــد, ., البــاش, . (2018). التدريس التشارکي بين معلمي التربية الخاصة والتعليم العام في مدارس الدمج الشامل: مراجعة أدبيات Co-teaching between Special Education Teachers and General Education Teachers in Full Inclusive Schools: A Literature Review. EKB Journal Management System, 6(24 الجزء الثانى), 1-30. doi: 10.21608/sero.2018.91663
فــاطمــة صــالــح المــاجــد; نــورة إبـراهيــم البــاش. "التدريس التشارکي بين معلمي التربية الخاصة والتعليم العام في مدارس الدمج الشامل: مراجعة أدبيات Co-teaching between Special Education Teachers and General Education Teachers in Full Inclusive Schools: A Literature Review". EKB Journal Management System, 6, 24 الجزء الثانى, 2018, 1-30. doi: 10.21608/sero.2018.91663
المــاجــد, ., البــاش, . (2018). 'التدريس التشارکي بين معلمي التربية الخاصة والتعليم العام في مدارس الدمج الشامل: مراجعة أدبيات Co-teaching between Special Education Teachers and General Education Teachers in Full Inclusive Schools: A Literature Review', EKB Journal Management System, 6(24 الجزء الثانى), pp. 1-30. doi: 10.21608/sero.2018.91663
المــاجــد, ., البــاش, . التدريس التشارکي بين معلمي التربية الخاصة والتعليم العام في مدارس الدمج الشامل: مراجعة أدبيات Co-teaching between Special Education Teachers and General Education Teachers in Full Inclusive Schools: A Literature Review. EKB Journal Management System, 2018; 6(24 الجزء الثانى): 1-30. doi: 10.21608/sero.2018.91663