واقع عمل فريق البرنامج التربوي الفردي لبرامج ذوي صعوبات التعلم في المدارس الابتدائية من وجهة نظر معلمي ومعلمات ذوي صعوبات التعلم بمدينة الرياض The reality of the work of the IEP team for programs with learning disabilities in primary schools from the perspective of teachers and teachers with learning disabilities in Riyadh
الحنــو, ., العصيمــي, . (2018). واقع عمل فريق البرنامج التربوي الفردي لبرامج ذوي صعوبات التعلم في المدارس الابتدائية من وجهة نظر معلمي ومعلمات ذوي صعوبات التعلم بمدينة الرياض The reality of the work of the IEP team for programs with learning disabilities in primary schools from the perspective of teachers and teachers with learning disabilities in Riyadh. EKB Journal Management System, 6(23 الجزء الثانى), 39-71. doi: 10.21608/sero.2018.91679
إبــراهيــم عبــدالله الحنــو; بنــدر محمــد العصيمــي. "واقع عمل فريق البرنامج التربوي الفردي لبرامج ذوي صعوبات التعلم في المدارس الابتدائية من وجهة نظر معلمي ومعلمات ذوي صعوبات التعلم بمدينة الرياض The reality of the work of the IEP team for programs with learning disabilities in primary schools from the perspective of teachers and teachers with learning disabilities in Riyadh". EKB Journal Management System, 6, 23 الجزء الثانى, 2018, 39-71. doi: 10.21608/sero.2018.91679
الحنــو, ., العصيمــي, . (2018). 'واقع عمل فريق البرنامج التربوي الفردي لبرامج ذوي صعوبات التعلم في المدارس الابتدائية من وجهة نظر معلمي ومعلمات ذوي صعوبات التعلم بمدينة الرياض The reality of the work of the IEP team for programs with learning disabilities in primary schools from the perspective of teachers and teachers with learning disabilities in Riyadh', EKB Journal Management System, 6(23 الجزء الثانى), pp. 39-71. doi: 10.21608/sero.2018.91679
الحنــو, ., العصيمــي, . واقع عمل فريق البرنامج التربوي الفردي لبرامج ذوي صعوبات التعلم في المدارس الابتدائية من وجهة نظر معلمي ومعلمات ذوي صعوبات التعلم بمدينة الرياض The reality of the work of the IEP team for programs with learning disabilities in primary schools from the perspective of teachers and teachers with learning disabilities in Riyadh. EKB Journal Management System, 2018; 6(23 الجزء الثانى): 39-71. doi: 10.21608/sero.2018.91679