شراکة أولياء أمور التلميذات اللاتي لديهن صعوبات تعلم في العملية التعليمية ومتطلبات تفعيلها من وجهة نظر المعلمات Involvement of parents of female students with learning disabilities in the educational process and requirements for its activation from the point of view of teachers
الکثيري, ., الخلف, . (2018). شراکة أولياء أمور التلميذات اللاتي لديهن صعوبات تعلم في العملية التعليمية ومتطلبات تفعيلها من وجهة نظر المعلمات Involvement of parents of female students with learning disabilities in the educational process and requirements for its activation from the point of view of teachers. EKB Journal Management System, 6(23 الجزء الثانى), 137-162. doi: 10.21608/sero.2018.91682
نـورة بنت علي الکثيري; صـالحــة بنت محمد الخلف. "شراکة أولياء أمور التلميذات اللاتي لديهن صعوبات تعلم في العملية التعليمية ومتطلبات تفعيلها من وجهة نظر المعلمات Involvement of parents of female students with learning disabilities in the educational process and requirements for its activation from the point of view of teachers". EKB Journal Management System, 6, 23 الجزء الثانى, 2018, 137-162. doi: 10.21608/sero.2018.91682
الکثيري, ., الخلف, . (2018). 'شراکة أولياء أمور التلميذات اللاتي لديهن صعوبات تعلم في العملية التعليمية ومتطلبات تفعيلها من وجهة نظر المعلمات Involvement of parents of female students with learning disabilities in the educational process and requirements for its activation from the point of view of teachers', EKB Journal Management System, 6(23 الجزء الثانى), pp. 137-162. doi: 10.21608/sero.2018.91682
الکثيري, ., الخلف, . شراکة أولياء أمور التلميذات اللاتي لديهن صعوبات تعلم في العملية التعليمية ومتطلبات تفعيلها من وجهة نظر المعلمات Involvement of parents of female students with learning disabilities in the educational process and requirements for its activation from the point of view of teachers. EKB Journal Management System, 2018; 6(23 الجزء الثانى): 137-162. doi: 10.21608/sero.2018.91682