فعالية برنامج تدريبي قائم على الوعي الفونولوجي في تنمية المهارات السمعية لدى التلاميذ ضعاف السمع بالمرحلة الابتدائية The effectiveness of a training program based on the phonological awareness in the development of hearing skills among students with hearing impairment in the primary stage
عطـــا, . (2018). فعالية برنامج تدريبي قائم على الوعي الفونولوجي في تنمية المهارات السمعية لدى التلاميذ ضعاف السمع بالمرحلة الابتدائية The effectiveness of a training program based on the phonological awareness in the development of hearing skills among students with hearing impairment in the primary stage. EKB Journal Management System, 6(22 الجزء الأول), 141-206. doi: 10.21608/sero.2018.91692
حسنــين علـي يـونـس عطـــا. "فعالية برنامج تدريبي قائم على الوعي الفونولوجي في تنمية المهارات السمعية لدى التلاميذ ضعاف السمع بالمرحلة الابتدائية The effectiveness of a training program based on the phonological awareness in the development of hearing skills among students with hearing impairment in the primary stage". EKB Journal Management System, 6, 22 الجزء الأول, 2018, 141-206. doi: 10.21608/sero.2018.91692
عطـــا, . (2018). 'فعالية برنامج تدريبي قائم على الوعي الفونولوجي في تنمية المهارات السمعية لدى التلاميذ ضعاف السمع بالمرحلة الابتدائية The effectiveness of a training program based on the phonological awareness in the development of hearing skills among students with hearing impairment in the primary stage', EKB Journal Management System, 6(22 الجزء الأول), pp. 141-206. doi: 10.21608/sero.2018.91692
عطـــا, . فعالية برنامج تدريبي قائم على الوعي الفونولوجي في تنمية المهارات السمعية لدى التلاميذ ضعاف السمع بالمرحلة الابتدائية The effectiveness of a training program based on the phonological awareness in the development of hearing skills among students with hearing impairment in the primary stage. EKB Journal Management System, 2018; 6(22 الجزء الأول): 141-206. doi: 10.21608/sero.2018.91692