واقع العمل الجماعي بين معلمات التعليم العام والتربية الفکرية في دعم تعليم التلميذات ذوات الإعاقة الفکرية reality of collaborative work between general and special education teachers to support learning of female students with intellectual disability in intellectual disability
الأشجعـي, . (2018). واقع العمل الجماعي بين معلمات التعليم العام والتربية الفکرية في دعم تعليم التلميذات ذوات الإعاقة الفکرية reality of collaborative work between general and special education teachers to support learning of female students with intellectual disability in intellectual disability. EKB Journal Management System, 6(22 الجزء الأول), 207-241. doi: 10.21608/sero.2018.91693
أحــلام بنـت محمـد الأشجعـي. "واقع العمل الجماعي بين معلمات التعليم العام والتربية الفکرية في دعم تعليم التلميذات ذوات الإعاقة الفکرية reality of collaborative work between general and special education teachers to support learning of female students with intellectual disability in intellectual disability". EKB Journal Management System, 6, 22 الجزء الأول, 2018, 207-241. doi: 10.21608/sero.2018.91693
الأشجعـي, . (2018). 'واقع العمل الجماعي بين معلمات التعليم العام والتربية الفکرية في دعم تعليم التلميذات ذوات الإعاقة الفکرية reality of collaborative work between general and special education teachers to support learning of female students with intellectual disability in intellectual disability', EKB Journal Management System, 6(22 الجزء الأول), pp. 207-241. doi: 10.21608/sero.2018.91693
الأشجعـي, . واقع العمل الجماعي بين معلمات التعليم العام والتربية الفکرية في دعم تعليم التلميذات ذوات الإعاقة الفکرية reality of collaborative work between general and special education teachers to support learning of female students with intellectual disability in intellectual disability. EKB Journal Management System, 2018; 6(22 الجزء الأول): 207-241. doi: 10.21608/sero.2018.91693