واقع ومشکلات تقييم وتشخيص التلاميذ الصُّم وضعاف السمع بمعاهد وبرامج التربيَّة الخاصة من وجهة نظر الأخصائيين والمعلمين The reality and problems of evaluation and diagnosis of deaf and hearing-impaired students in special education institutes and programs from the point of view of specialists and teachers
الزهراني, ., المـدعــوج, . (2018). واقع ومشکلات تقييم وتشخيص التلاميذ الصُّم وضعاف السمع بمعاهد وبرامج التربيَّة الخاصة من وجهة نظر الأخصائيين والمعلمين The reality and problems of evaluation and diagnosis of deaf and hearing-impaired students in special education institutes and programs from the point of view of specialists and teachers. EKB Journal Management System, 6(22 الجزء الثانى), 1-34. doi: 10.21608/sero.2018.91696
علي بن حسن الزهراني; أضــواء بنـت ثــامر المـدعــوج. "واقع ومشکلات تقييم وتشخيص التلاميذ الصُّم وضعاف السمع بمعاهد وبرامج التربيَّة الخاصة من وجهة نظر الأخصائيين والمعلمين The reality and problems of evaluation and diagnosis of deaf and hearing-impaired students in special education institutes and programs from the point of view of specialists and teachers". EKB Journal Management System, 6, 22 الجزء الثانى, 2018, 1-34. doi: 10.21608/sero.2018.91696
الزهراني, ., المـدعــوج, . (2018). 'واقع ومشکلات تقييم وتشخيص التلاميذ الصُّم وضعاف السمع بمعاهد وبرامج التربيَّة الخاصة من وجهة نظر الأخصائيين والمعلمين The reality and problems of evaluation and diagnosis of deaf and hearing-impaired students in special education institutes and programs from the point of view of specialists and teachers', EKB Journal Management System, 6(22 الجزء الثانى), pp. 1-34. doi: 10.21608/sero.2018.91696
الزهراني, ., المـدعــوج, . واقع ومشکلات تقييم وتشخيص التلاميذ الصُّم وضعاف السمع بمعاهد وبرامج التربيَّة الخاصة من وجهة نظر الأخصائيين والمعلمين The reality and problems of evaluation and diagnosis of deaf and hearing-impaired students in special education institutes and programs from the point of view of specialists and teachers. EKB Journal Management System, 2018; 6(22 الجزء الثانى): 1-34. doi: 10.21608/sero.2018.91696