التنمَر لدى التلاميذ ذوي الإعاقة الفکرية وعلاقته بالمشکلات الصفية لــدى أقـرانهـم کمــا يــدرکهــا معلمُــوهـــم Bullying among students with intellectual disabilities and its relationship to classroom problems among their peers as perceived by their teachers
المعيقل, ., العتيبي, . (2017). التنمَر لدى التلاميذ ذوي الإعاقة الفکرية وعلاقته بالمشکلات الصفية لــدى أقـرانهـم کمــا يــدرکهــا معلمُــوهـــم Bullying among students with intellectual disabilities and its relationship to classroom problems among their peers as perceived by their teachers. EKB Journal Management System, 6(21 الجزء الأول), 25-51. doi: 10.21608/sero.2017.91710
إبراهيم عبدالعزيز المعيقل; بندر عبد العزيز العتيبي. "التنمَر لدى التلاميذ ذوي الإعاقة الفکرية وعلاقته بالمشکلات الصفية لــدى أقـرانهـم کمــا يــدرکهــا معلمُــوهـــم Bullying among students with intellectual disabilities and its relationship to classroom problems among their peers as perceived by their teachers". EKB Journal Management System, 6, 21 الجزء الأول, 2017, 25-51. doi: 10.21608/sero.2017.91710
المعيقل, ., العتيبي, . (2017). 'التنمَر لدى التلاميذ ذوي الإعاقة الفکرية وعلاقته بالمشکلات الصفية لــدى أقـرانهـم کمــا يــدرکهــا معلمُــوهـــم Bullying among students with intellectual disabilities and its relationship to classroom problems among their peers as perceived by their teachers', EKB Journal Management System, 6(21 الجزء الأول), pp. 25-51. doi: 10.21608/sero.2017.91710
المعيقل, ., العتيبي, . التنمَر لدى التلاميذ ذوي الإعاقة الفکرية وعلاقته بالمشکلات الصفية لــدى أقـرانهـم کمــا يــدرکهــا معلمُــوهـــم Bullying among students with intellectual disabilities and its relationship to classroom problems among their peers as perceived by their teachers. EKB Journal Management System, 2017; 6(21 الجزء الأول): 25-51. doi: 10.21608/sero.2017.91710