تقييم استخدام التقنيات المساندة لتمکين دمج الصم وضعاف السمع من وجهة نظر المختصين والمعلمين في المملکة العربية السعودية Evaluation of the use of Assistive technologies to enable the integration of deaf and hard of hearing students from the point of view of specialists and teachers in the Kingdom of Saudi Arabia
عيسى, ., الشهراني, . (2017). تقييم استخدام التقنيات المساندة لتمکين دمج الصم وضعاف السمع من وجهة نظر المختصين والمعلمين في المملکة العربية السعودية Evaluation of the use of Assistive technologies to enable the integration of deaf and hard of hearing students from the point of view of specialists and teachers in the Kingdom of Saudi Arabia. EKB Journal Management System, 6(21 الجزء الثانى), 1-53. doi: 10.21608/sero.2017.91716
أحمد نبوي عبده عيسى; محمد بن مبارک الشهراني. "تقييم استخدام التقنيات المساندة لتمکين دمج الصم وضعاف السمع من وجهة نظر المختصين والمعلمين في المملکة العربية السعودية Evaluation of the use of Assistive technologies to enable the integration of deaf and hard of hearing students from the point of view of specialists and teachers in the Kingdom of Saudi Arabia". EKB Journal Management System, 6, 21 الجزء الثانى, 2017, 1-53. doi: 10.21608/sero.2017.91716
عيسى, ., الشهراني, . (2017). 'تقييم استخدام التقنيات المساندة لتمکين دمج الصم وضعاف السمع من وجهة نظر المختصين والمعلمين في المملکة العربية السعودية Evaluation of the use of Assistive technologies to enable the integration of deaf and hard of hearing students from the point of view of specialists and teachers in the Kingdom of Saudi Arabia', EKB Journal Management System, 6(21 الجزء الثانى), pp. 1-53. doi: 10.21608/sero.2017.91716
عيسى, ., الشهراني, . تقييم استخدام التقنيات المساندة لتمکين دمج الصم وضعاف السمع من وجهة نظر المختصين والمعلمين في المملکة العربية السعودية Evaluation of the use of Assistive technologies to enable the integration of deaf and hard of hearing students from the point of view of specialists and teachers in the Kingdom of Saudi Arabia. EKB Journal Management System, 2017; 6(21 الجزء الثانى): 1-53. doi: 10.21608/sero.2017.91716