فعالية برنامج تدريبي لتنمية الوعي الفونولوجي في تحسين القدرة على القراءة لدى التلميذات زارعات القوقعة في المرحلة الابتدائية بمدينة الرياض The Effectiveness of the Training Program for The Development of the Phonological Awareness to Improve the Ability to Read with the Students with Cochlear Implants in the Elementry School in Riyadh
الزهراني, ., اليامي, . (2017). فعالية برنامج تدريبي لتنمية الوعي الفونولوجي في تحسين القدرة على القراءة لدى التلميذات زارعات القوقعة في المرحلة الابتدائية بمدينة الرياض The Effectiveness of the Training Program for The Development of the Phonological Awareness to Improve the Ability to Read with the Students with Cochlear Implants in the Elementry School in Riyadh. EKB Journal Management System, 6(21 الجزء الثالث), 41-74. doi: 10.21608/sero.2017.91722
علي بن حسن الزهراني; حمده بنت بليه اليامي. "فعالية برنامج تدريبي لتنمية الوعي الفونولوجي في تحسين القدرة على القراءة لدى التلميذات زارعات القوقعة في المرحلة الابتدائية بمدينة الرياض The Effectiveness of the Training Program for The Development of the Phonological Awareness to Improve the Ability to Read with the Students with Cochlear Implants in the Elementry School in Riyadh". EKB Journal Management System, 6, 21 الجزء الثالث, 2017, 41-74. doi: 10.21608/sero.2017.91722
الزهراني, ., اليامي, . (2017). 'فعالية برنامج تدريبي لتنمية الوعي الفونولوجي في تحسين القدرة على القراءة لدى التلميذات زارعات القوقعة في المرحلة الابتدائية بمدينة الرياض The Effectiveness of the Training Program for The Development of the Phonological Awareness to Improve the Ability to Read with the Students with Cochlear Implants in the Elementry School in Riyadh', EKB Journal Management System, 6(21 الجزء الثالث), pp. 41-74. doi: 10.21608/sero.2017.91722
الزهراني, ., اليامي, . فعالية برنامج تدريبي لتنمية الوعي الفونولوجي في تحسين القدرة على القراءة لدى التلميذات زارعات القوقعة في المرحلة الابتدائية بمدينة الرياض The Effectiveness of the Training Program for The Development of the Phonological Awareness to Improve the Ability to Read with the Students with Cochlear Implants in the Elementry School in Riyadh. EKB Journal Management System, 2017; 6(21 الجزء الثالث): 41-74. doi: 10.21608/sero.2017.91722